Vindstille Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det lenger noe problem at adresselisten til NAT-rutere blir overfylt når man driver Joost, Torrent, eller at veldig mange bruker mange internettjenester samtidig? Noen som evt. også kan anbefale meg en bra ruter med støtte for QoS, WPA2 (gjerne med EAP), 802.11n og stor adresseliste. Lenke til kommentar
navlasop Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tja, ser fint for meg at prosessoren eller minnet til routeren kan bli maxa med mye P2P kombinert med fet linje, og dårlig firmware. Ta en Cisco/Linksys router så går det greit. 3com har jeg og god erfaring med. Bare styr under billige routere til Belkin og D-Link. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har kjøpt en billing ASUS WL-520GC for 450,- på Psdata. Den har jeg dyttet flere 100GB begge veier med ufattelig mange connections uten at den har hengt seg eller mistet link. dessverre så taker den på 25Mbit i upload/download så jeg må bytte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå