detvarvondtdet Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei. Har etter mye om og men endelig fått installert BF-1942 og lastet ned nyeste patch (1.2) Til hvilken mappe skal jeg unzipe den? Noen som vet? Har winxp home (Nor) og installerte spillet dit hvor det selv ville legge seg start/programmer/EA-games/osv osv. PS! Spillet er kjøpt og betalt for i butikk, hvis noen skulle lure. Altså ikke noe piratkopi eller lignende Lenke til kommentar
bel Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Er det ikke bre å installere den da? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 du legger den i samme mappa som spillet ligger i så pakker du den ut så kjører du programmet Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Er det ikke bre å installere den da? heh- joda, men hvor? Den må pakkes ut, og da pakker den seg ut i den mappa jeg har lastet den ned til. Det er en mappe i "mine doc" som jeg laster ned diverse til. Men skal den ikke åpnes i en eller annen mappe som har med selve BF-1942 å gjøre? Eller er jeg helt på jordet Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Når du har lastet ned zip fila, så dobbeltklikker du på den, velg hvor du vil legge (extract) patchen. Det er det samme hvor du legger den, bare du husker hvor du la den, eksempel: legg den på skrivebordet, så går du ut av winzip. Dobbeltklikk på patchen på skrivebordet, den vil automatisk velge rett mappe til spillet, trykk nextyes, så alt innstalleres. Nå kan du slette patchen på skrivebordet hvis du vil, siden du ikke trenger den mer. Kan også slette zip fila. HINT: Jeg har en mappe som jeg kallet PATCHER TIL SPILL, kan være en fordel og legge alle patcher til spillene i en sånn, så slipper du og laste ned neste gang du må reinnstallere. Men det kommer an på hardisken din, har selv 500 GB så da går det greit. Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Et tips til: Du kan starte kjørbare filer (.exe) direkte i winzip Bar å dobelt klikke. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 start/programmer/EA-games/osv osv. har jeg missforstått, eller prøver du å unzippe filen til denne adressen? isåfall vil ikke dette gå, siden dette bare er en snarveil til spillet som mest sannsynelig (om du ikke har endret det under innstallasjonen) C:Programmfiler (eller program files)EA-gamesbf1942 Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå