bug2k Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei, noen som har en god oppskrift for å få en Mac OSX Jaguar maskin til å tryne? Jeg vil så gjerne se en kernelpanic, men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg tryna en av de runde boksene med widescreen-lcd, iMac eller whatever. Det var litt (uforskyldt) moro. Husker ikke hva jeg gjorde, men det var veldig feil. Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hva skjedde? var det noe ala bsod? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Fra Apples side: (Har heldigvis til gode å se denne, selv etter snart 1,5 år med Mac). Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hehe, javel... jeg har nå heller ikke sett den, har hatt OSX siden 10.1 kom ut Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 bug2k... ironisk nick du har da Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hva skjedde? var det noe ala bsod? Nei, den bare hang seg. Mac = møkk. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har sett den ganske mange ganger, eller hvertfall 5. Alla gangene har det värt ved bruk av feil driver til hardware (bla isdn modem) OSX henger seg vel egentlig aldri.. Lenke til kommentar
AmIggy Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Mac ?, Hvorfor ikke oppgradere til en datamaskin ? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Mac ?, Hvorfor ikke oppgradere til en datamaskin ? Dette kan du mye om skjønner jeg. Lenke til kommentar
Wundel Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du kan jo bare prøve å kjøre FinalCut Pro en stund, så kræsjer Mac-maskinen garantert. Hvis man kjører en PC med bare Word, Excel, IExplorer og Outlook Express så kan den gå i årevis uten å kræsje. Men det er jo i grunnen ganske kjedelig. Prøver man mer heavy programvare kan jo de kræsje, men XP Pro SP1 har jeg ennå ikke greidd å kræsje ennå. Noen programmer har jo låst seg, men de greier man å ta drepen på. Hvis noen gidder å betale dobbelt så mye for en Mac og få halvparten av ytelsen så er det fritt frem... Dette skulle vel være tilstrekkelig til å bevise det: http://www.digitalvideoediting.com/2002/07...cw_macvspc2.htm http://www.digitalvideoediting.com/2002/05..._aeshowdown.htm http://www.digitalmediadesigner.com/2002/1..._macvspciii.htm Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du kan jo bare prøve å kjøre FinalCut Pro en stund, så kræsjer Mac-maskinen garantert. Med all respekt å melde det reneste sprøyt! Har faktisk aldri opplevd at FCP kræsjer under OSX 10.2. Det programmet jeg bruker desidert mest, og det programmet jeg kjøpte Mac for å kunne bruke! Hvis man kjører en PC med bare Word, Excel, IExplorer og Outlook Express så kan den gå i årevis uten å kræsje. Nøkkelordet her må jo være kan... Hvis noen gidder å betale dobbelt så mye for en Mac og få halvparten av ytelsen så er det fritt frem... At dagens raskeste PC-PC'er er raskere enn de raskeste Mac'ene i de aller fleste prosesser er gammelt nytt. At man i de aller fleste sammenhenger ikke har bruk for denne ekstra prosessorkraften er sikkert et mindre interesant poeng for din del... Ærlig talt fatter ikke at du gidder å komme med slikt (i beste fall) tendensiøst, surmaget oppgulp. Er du fornøyd med PC-PC så hold deg til det, ikke kritiser ting du åpenbart ikke kjenner spesielt godt til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå