GRIM87 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hoi! så det var noe om " stillingsannonse" hva med å lage en " arbeid utføres " ? eller en " reklame " kattegori ? Tenkte for dem som kanskje er næringsdrivende så man kan reklamere litt ? er ny på forumet hær så jeg har jo seff ikke lest så vanvittig mye enda, men bare et forslag om det ikke finnes:p fant det ikke sånn i farta:p mener dere? :O ;) Endret 25. oktober 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det bryt fullstendig med retningslinje nummer seks, so eg tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Feil, det finnes allerede: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=275 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ein kategori for stillingsannonsar, ja, og det er trådstartar klar over (slik eg forstår han), men i følge den eine annonseringstråden der er det kun for dei som leiter etter hjelp, ikkje dei som leiter etter arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg