KVK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Tenkte jeg skulle stikke innom Elprice å plukke opp ett par RiksTV dekodere i morgen, men er ett par ting jeg lurer på. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....51&cid=6466 Noen som vet om dette tilbudet bare er på internett, eller om det gjelder i butikkene også? Og siden jeg, min bror og min far skal gå sammen for å få billigere abonement, og vi har valgt å sette dette på min far, må han være i butikken, eller er det nok at jeg har med hans fødselsnummer for å kunne sette opp ett abb i hans navn? Og hvor mye må jeg betale i butikken? Må jeg betale reg avgift og/eller kortavgift? Endret 24. oktober 2007 av KVK Lenke til kommentar
huldal Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Får du alle 3 tunere for 0,-? Eller er det bare den ene? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg betalte 50 øre i butikken til expert,resten kommer som faktura i posten. Jeg måtte oppgi navn osv. ,og vise legimitasjon (førerkort o.l.) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Man skal skrive under på en juridisk bindende kontrakt og må derfor være tilstede og vise legitimasjon. Endret 24. oktober 2007 av Mr D Lenke til kommentar
KVK Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hmm, da er det vel enklere å bestille over nettet da tenker jeg. Står ikke noe om maks antall pr kunde, så regner med at det skal gå greit å kjøpe flere, men har de det tilbudet på expert også altså? Jaja, det gjør jo det hele langt enklere Endret 24. oktober 2007 av KVK Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Disse prisene på kr 1 og kr 0,50 betinger tegning av ordinært abonnement på Rikspakken. Hvis man ønsker flere rabaterte Rikspakker på samme abonnement så vil prisen på "ekstraboksene" være vesentlig høyere. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan er det foresten med kjøp av dekoder og NRK-lisens, om jeg kjøper en dekoder på mitt navn, vil jeg da havne i lisensregisteret selv om jeg ikke har noen TV? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan er det foresten med kjøp av dekoder og NRK-lisens, om jeg kjøper en dekoder på mitt navn, vil jeg da havne i lisensregisteret selv om jeg ikke har noen TV? Jepp.... For hva skal vel du med en dekoder hvis du ikke har TV? Lenke til kommentar
Tysker Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan er det foresten med kjøp av dekoder og NRK-lisens, om jeg kjøper en dekoder på mitt navn, vil jeg da havne i lisensregisteret selv om jeg ikke har noen TV? Jepp.... For hva skal vel du med en dekoder hvis du ikke har TV? Koble den til en avansert LCD- eller Plasma-skjerm som ikke har innebyggt analog mottaker f.eks. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Eller koble den til en ett LinuxMCE-nettverk, eventuellt en TV som er registrert på en annen person? Prosjektor er også ett alaternativ Men i mitt tilfelle så har vi alle TV'ene registrert på en person. Endret 27. oktober 2007 av KVK Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan kjøpe så mange bokser du bare vil til 10 øre eller 50 øre, men de må du tegne et nytt abonnement på. Ønsker du på boks nummer 2 og 3 or få 70% rabatt på abonnementsavgiften må du ut med ca. 700 kr. for de andre boksene (per stykk). Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg betalte 50 øre i butikken til expert,resten kommer som faktura i posten. Jeg måtte oppgi navn osv. ,og vise legimitasjon (førerkort o.l.) Fikk du da med deg både dekoder og kort, eller kommer kortet i posten? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fikk du da med deg både dekoder og kort, eller kommer kortet i posten? Jepp, fikk med dekoderen og konvolutten med kortet i butikken. Alle kanalene kom inn med en gang samme ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå