eikum Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei. Har nettopp fått meg GET som nettleverandør.. Men min stasjonære pc sliter litt å samarbeide med D-link'en min =/ Tenkte kanskje at det fungerer bedre om jeg putter inn ip adresse og getway ect selv. Men sliter litt med å finne ut av to ting: "Bruk følgende DNS-serveradresser:" Hvordan finner dette? Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Finner ikke Get sine servere, men du kan bruke disse: Foretrukket DNS-server: 195.159.0.100. Alternativ DNS-server: 195.159.0.200. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei.Har nettopp fått meg GET som nettleverandør.. Men min stasjonære pc sliter litt å samarbeide med D-link'en min =/ Tenkte kanskje at det fungerer bedre om jeg putter inn ip adresse og getway ect selv. Men sliter litt med å finne ut av to ting: "Bruk følgende DNS-serveradresser:" Hvordan finner dette? Takk for hjelpen:) 84.208.20.110 84.208.20.111 ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå