Ole_Rygg Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har akkurat instalert Ubuntu 7.10, men da jeg skulle prøve meg på CS fant jeg en feil. Jeg instalert steam igjennom wine, men da jeg kom til innloggingskjermen til Steam var det ingen tekst der. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 kjent problem, du må legge til fonten Tahoma. legg å google seg fram til en howto Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Tusent takk Var bare å laste ned foten Tahoma også legge inn windows/fonts mappen til wine. Edit: Har fortsatt ett lite problem. CS lagger som bare F! Jeg får rundt 10-20 i ping, mens jeg i windows låg på 100FPS hele tiden. Har hardware til å makse spillet. Endret 24. oktober 2007 av Ole_Rygg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du vil vanligvis ikkje få full ytelse i Wine, men 10-20 virker veldig lavt hvis du får 100 i Windows. Har du sjekket at det ikkje er fps-begrensning? Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tusent takk Var bare å laste ned foten Tahoma også legge inn windows/fonts mappen til wine. Edit: Har fortsatt ett lite problem. CS lagger som bare F! Jeg får rundt 10-20 i ping, mens jeg i windows låg på 100FPS hele tiden. Har hardware til å makse spillet. Har du ATI eller Nvidiakort? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 I følge profilen kan det tyde på at det er ATI, og det vil jo isåfall forklare det, spesielt hvis det er snakk om gamle drivere (2 release bakover eller eldre). Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tusent takk Var bare å laste ned foten Tahoma også legge inn windows/fonts mappen til wine.Bare en liten rask informasjon: I versjon Wine 0.9.47 er det ikke lenger nødvendig å laste ned Tahoma-font, siden de legger en alternativ font til. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skulle ikke være noe problem å få 100fps på cs med ati kort, jeg har nå ivhertfall det - samtidig som både compiz og xgl kjører... Noe som øker fps ganske betraktelig er å starte steam på denne måten: $ WINEDEBUG="fixme-all" wine steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå