Gå til innhold

hjelp til ati driver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle installasjoner må gjøres som root, med mindre det er noe du kun er interessert i å putte på ditt eget hjemmeområde og som kan installeres på ditt eget hjemmeområde. Avhengig av hvilken distribusjon du bruker har du enten definert root-passordet selv, eller så er det ditt eget passord du skal bruke. Antageligvis det siste.

Hvordan prøver du å installere driveren? Gjennom pakkemanageren som kommer med distribusjonen (som jo er å foretrekke)? Hvilken distribusjon har du forresten?

Endret av balletryne
Lenke til kommentar
Alle installasjoner må gjøres som root, med mindre det er noe du kun er interessert i å putte på ditt eget hjemmeområde og som kan installeres på ditt eget hjemmeområde. Avhengig av hvilken distribusjon du bruker har du enten definert root-passordet selv, eller så er det ditt eget passord du skal bruke. Antageligvis det siste.

Hvordan prøver du å installere driveren? Gjennom pakkemanageren som kommer med distribusjonen (som jo er å foretrekke)? Hvilken distribusjon har du forresten?

har lagg inn 7.10 ubuntu har lastet ned den siste driveren

Endret av optimizer
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefalle deg å installere driverene gjennom restricted drivers manager (System meny -> Administrasion -> Restricted manager (Håndtering av ufrie drivere)) Da det å innstallere ati drivere manuelt ofte kan føre til problemer, da spesielt de nyeste 8.42.3.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefalle deg å installere driverene gjennom restricted drivers manager (System meny -> Administrasion -> Restricted manager (Håndtering av ufrie drivere)) Da det å innstallere ati drivere manuelt ofte kan føre til problemer, da spesielt de nyeste 8.42.3.

vel har hvert der å men jeg får ikke høyere oppløsning en 800x600 argggggg

Lenke til kommentar
Han spurte vel om HVORDAN du har lastet ned den siste driveren.... fra en nettside, eller fra ubuntus egen pakkebehandler?

lastet den ned fra denne siden, den ligger nå på min desktop høøøøm what to do?

post-142826-1193329391_thumb.png

Endret av optimizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...