Gå til innhold

Løs oppgaven raskest!

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke om chokke fremdeles var på forige bilde og det er min tur, eller om han faktisk var før meg.

Eh, den første ansikt var egentlig til tigeren, men var ganske heldig med oppgaven etterpå. Bare finn en ny du. Sliter nok med å se skjulte beskjeder. Har enda ikke sett teksten i det første bildet...

Lenke til kommentar

Ok, da syns jeg noen skal forklare meg hvordan man tegner dette på et a4-ark med blyant, uten å måtte løfte blyanten. Er ikke lov å bruke andre hjelpemidler som flodhester eller å smøre stearin utover der man ikke vil tegne.

edit: er forresten også juks og legge ned blyanten så den ligger flatt på papiret...faen for en drittoppagve jeg kom med!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Du tar passeren og konstruerer en 360grader sirkel?

Prikken skal også tegnes, og en passer er vel kanskje ikke en blyant.

Du tegner først en prikk så vipper du over blyanten(den er fortsatt i kontakt med papiret) og tegner med baksiden en runding rundt.

Det var det med å legge blyanten ned...ja, vet jeg kom litt seint med det. Uansett så får dere bare utdelt en blyant med spiss i en ende.

Akkurat som om denne oppgaven fungerer bedre i praksis enn på internett.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Men det er ingen bretter på tegningen din?

Veldig lei meg for at jeg kom med en dårlig oppgave, det skal ikke gjennta seg.

Prøvde å få frem at det gikk an å brette arket ved å spesielt nevne at det var et a4-ark og ikke en hvit side på en pc-skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...