Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Men men, tilbake til topic. Det er ganske fine ord dama til avdøde har fått gravert inn i steinen. Men hva var det hun egentlig ville si til han? (kanskje litt uklart å se men) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) F U C K Y O U Spoiler er fint Endret 6. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) jepps uff, stakkars mann.. Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Man trenger bare å lese den øverste halvdelen av bokstavene for å skjønne hva det står, så med litt prøving og feiling så kan man sende hemmelige beskjeder eller koder til der det trengs gjennom denne metoden faktisk. Som feks her, hva kan man lese ut av det? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ser "My Cup Of Tea"!! Oh I`m bad. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ser "My Cup Of Tea"!! Oh I`m bad. haha, you badass!! helt riktig Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hvordan får du R til å bli P? det blir jo D Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 hvordan får du R til å bli P? det blir jo D Man kjenner igjen sammenhengen i ett ord.. Man skjønner hvilken bokstav som skal være der i de aller aller fleste tilfellene. My cud of tea? Man skjønner det selv når man leser på en måte.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) I denne reklamen prøver de å selge røyk, men hva er det for ett triks de har prøvd seg på for å få oss til å ville kjøpe akkurat denne pakka? (kanskje litt på kanten til å kunne se det, men det er allikevel en skjult beskjed som gjemmer seg, hva er den?) Ps. ser at bildet kanskje er litt for lite, men får ikke forstørret det.. bruker man øya godt nok så skal det gå an å finne ut av det tror jeg Edit: poster "svaret" jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Open Cigarettes (ja, den er litt søkt men) Endret 17. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) CAMELTOE! Endret 17. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Tror noen av bildene jeg har postet her i tråden ikke fungerer lenger, det er Snipshot som har fjernet dem eller noe.. Mulig det bare er min pc som har klikka siden den hater meg men men,, det derre cameltoe-bildet, var det en oppgave eller? tror du bare kødder med oss nå men.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilket ord skal jeg fram til? E K K A B Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 det må jo være bakke? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tenk på hvordan jeg har satt opp bokstavene og slikt, du må tenke litt for å løse den. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kebab Antar at jeg har rett, så her kommer en ny oppgave: Lyd beveger seg med ca. 331 m/s i luft. En brannbil er på vei mot deg med sirenene på. Farten til brannbilen er 90 km/t - hva er farten til lyden du hører fra sirenen på brannbilen? Rund av til nærmeste m/s. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kebab Antar at jeg har rett, så her kommer en ny oppgave: Lyd beveger seg med ca. 331 m/s i luft. En brannbil er på vei mot deg med sirenene på. Farten til brannbilen er 90 km/t - hva er farten til lyden du hører fra sirenen på brannbilen? Rund av til nærmeste m/s. 331(tho jeg har hørt lydens hastighet er 347mm/s edit: og hvordan får du til kebab er ikke to b'er. SÅ bruktbilen sin gjelder vel enda Endret 18. desember 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror noen av bildene jeg har postet her i tråden ikke fungerer lenger, det er Snipshot som har fjernet dem eller noe.. Mulig det bare er min pc som har klikka siden den hater meg men men,, det derre cameltoe-bildet, var det en oppgave eller? tror du bare kødder med oss nå men.. Okeei. Du preiker om kameler. Cameltoe. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_of_sound 331,3 m/s er hastigheten ved 0 grader Celsius ved havets overflate gitt en viss luftfuktighet, og er den konstante verdien som alle andre lydhastigheter kommer fra. Edit: Svaret var forøvrig riktig det. Har du en ny oppgave til oss? Endret 18. desember 2007 av Arthemax Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kommer ikke på noe så sent på kvelden, så første mann til mølla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå