Gå til innhold

Løs oppgaven raskest!

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger bare å lese den øverste halvdelen av bokstavene for å skjønne hva det står, så med litt prøving og feiling så kan man sende hemmelige beskjeder eller koder til der det trengs gjennom denne metoden faktisk. Som feks her, hva kan man lese ut av det?

vdb_mxghrqetfa.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I denne reklamen prøver de å selge røyk, men hva er det for ett triks de har prøvd seg på for å få oss til å ville kjøpe akkurat denne pakka? (kanskje litt på kanten til å kunne se det, men det er allikevel en skjult beskjed som gjemmer seg, hva er den?) LALA.jpg

Ps. ser at bildet kanskje er litt for lite, men får ikke forstørret det.. bruker man øya godt nok så skal det gå an å finne ut av det tror jeg :blink:

Edit: poster "svaret" jeg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cigscu.jpg Open Cigarettes (ja, den er litt søkt men)
Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Tror noen av bildene jeg har postet her i tråden ikke fungerer lenger, det er Snipshot som har fjernet dem eller noe.. Mulig det bare er min pc som har klikka siden den hater meg :dontgetit: men men,, det derre cameltoe-bildet, var det en oppgave eller? tror du bare kødder med oss nå men..

Lenke til kommentar

Kebab

Antar at jeg har rett, så her kommer en ny oppgave:

Lyd beveger seg med ca. 331 m/s i luft. En brannbil er på vei mot deg med sirenene på. Farten til brannbilen er 90 km/t - hva er farten til lyden du hører fra sirenen på brannbilen?

Rund av til nærmeste m/s.

Lenke til kommentar
Kebab

Antar at jeg har rett, så her kommer en ny oppgave:

Lyd beveger seg med ca. 331 m/s i luft. En brannbil er på vei mot deg med sirenene på. Farten til brannbilen er 90 km/t - hva er farten til lyden du hører fra sirenen på brannbilen?

Rund av til nærmeste m/s.

331(tho jeg har hørt lydens hastighet er 347mm/s

edit: og hvordan får du til kebab :p er ikke to b'er. SÅ bruktbilen sin gjelder vel enda

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...