Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg så det ikke før en stund etterpå Denne her da? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg så det ikke før en stund etterpå Denne her da? the to ganger? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tok 3 ganger før jeg forstod hva jeg så etter >.< Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) the to ganger? Her er det kanskje enklere å se siden dere ser etter noe som ikke stemmer.. Men prøv og skriv det på en lapp og la noen lese det, ikke be dem se etter noe spesielt. Er ikke så mange som ser det! Mulig denne setningen er bedre å teste på andre som ikke vet om dette. Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hva er det som gjør at man helst vil ha tak i disse sedlene (dvs. hvis du bor på seychellene, dette er 50 rupees) selvsagt vil jo alle ha penger, ikke det jeg er ute etter Men det noe spesielt med disse sedlene som pengeprodusentene har fått sneket inn.. Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hva er det som gjør at man helst vil ha tak i disse sedlene (dvs. hvis du bor på seychellene, dette er 50 rupees) selvsagtvil jo alle ha penger, ikke det jeg er ute etter Men det noe spesielt med disse sedlene som pengeprodusentene har fått sneket inn.. Den er forfalsket? himmelen er rosa oppe til venstre. edit: havet også forresten Endret 6. desember 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Den er forfalsket? himmelen er rosa oppe til venstre. Nei, er ikke det som er det som "selger" disse sedlene. Det er noe mere konkret, det vel kanskje ganske vanskelig å se, men det er lagt inn med vilje for å få disse til å virke mer "attraktive". Skjult beskjed. Edit: det er ganske åpenlyst og man kan ikke unngå å se det når man først vet det. Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Signaturen? Endret 6. desember 2007 av Sapientia Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er ei hvit dame? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Signatur? Nei. Hint: "Beskjeden" ligger ikke i de små detaljene, eller i noe av det som er skrevet på seddelen. Chokke: nei Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det står "sex" i palmene? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noe med at palmene er litt utafor og former en X? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det står "sex" i palmene? Bra observert Sex selger til og med penger.. hehe Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare å legge ut ny oppgave. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Forresten, i Canada mente folk at de kunne se ansiktet til djevelen i håret til Dronning Elisabeth på denne seddelen Jeg synes det er på grensa til latterlig, men de fjernet alle sedlene og lagde nye.. Her er djevelen liksom Her mener folk de ser djevelen i røyken da Twin Towers falt Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 På det litt lysere feltet av røyken ser man "Djevelen" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Folk ser og hører det de vil høre. Om jeg vi se Elvis, Jesus eller Jomfru Maria i toasten min så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Eller du kan ta en titt på avataren min Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Folk ser og hører det de vil høre. Om jeg vi se Elvis, Jesus eller Jomfru Maria i toasten min så gjør jeg det. Nydelig nydelig Det er jo sannhet i det.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Her kan man faktisk se ett ganske imponerende likt bilde av ett ansikt. Bildet er tatt på planeten Mars, men det er kun ett tilfeldig ansikts-bilde utformet av skygger og steiner.. Det har til og med NASA bekreftet sjøl! Men det er gøy å se allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå