Gå til innhold

Løs oppgaven raskest!

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jo mann! de henger sammen,, linjene består bare av svart og hvitt.. De vil at man skal tro de ikke henger sammen :yes: åpne det feks i paint, trekk en strek nedover disse linjene og se at de henger sammen..!

Jeg ser fortsatt ikke at de henger sammen. ;):roll:  Eller hvis du mener at svart henger sammen med hvitt så henger jo hele bildet sammen...

Lenke til kommentar
Jeg ser fortsatt ikke at de henger sammen. ;):roll:  Eller hvis du mener at svart henger sammen med hvitt så henger jo hele bildet sammen...

illusjonen er jo at det skal se ut som at linjene ikke henger på greip, og at linjene ikke er rette eller henger sammen. Greia er jo at det er de små kvadratene som da er i samme farge, forvirrer øynene. Hvis du tar vekk rutene så vil man jo se svarte og hvite tråder som er "tvinnet" sammen, og som utgjør en rett linje..

Lenke til kommentar
sikker på at illusjonen ikke er at bokstavene ser skjeve ut, når de faktisk er helt loddrette? :hmm:

Jeg er jaggu ikke sikker på hva jeg skal tro om de bokstavene lenger! Den forblir ett mysterium tror jeg.. :ermm: Hvis ingen tar seg tid til å engasjere seg skikkelig og finner ut av det..

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Noen som har ett forslag til alkohol reklamen jeg postet litt lenger opp forresten? Eller skal jeg komme med "svaret"..?

Lenke til kommentar

Ja, helt riktig at dama mangler den ene puppen :yes: Det de som står bak reklamen vil, er å få oss til å forbinde alkoholen med lettkledde damer. Men hun er jo altfor lettkledd til at det stemmer med virkeligheten. Så de har prøvd å lure oss ved å kle av henne så mye som mulig..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er forresten noen av Amnesty International sine reklame postere. Ganske bra laget synes jeg selv.. Med tanke på at det bare er postere som er plassert perfekt i forhold til bakgrunnen! Kunne forresten trengt noen sånne i Norge også synes jeg.. Så glemmer vi ikke så fort at vi lever i ett ganske godt land.. og at kanskje flere hadde meldt seg inn i Amnesty..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
it_01.jpg

amnesty9.jpg

de_04.jpg

fr_02.jpg

de_02.jpg

de_01.jpg

fr_03.jpg

it_02.jpg

fr_01.jpg

bare lurer inn denne også i samme slengen.. litt "reklame" for de som virkelig har det vondt skader vel ingen selvom det er litt OT..

diamonds.jpg

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...