greiven Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Joda, vet da det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg så akkurat en ny sex posisjon jeg ikke hadde sett før på det bildet -------------------------------------------------------------------------------------------- Denne trenger man vel ikke å forklare engang.. Endret 16. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Er det noe som virker litt rart med denne alkohol reklamen for eksempel? (litt dårlig kvalitet på bildet men..) trykk på bildet for å se det litt bedre eller no kanskje.. Endret 16. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jo mann! de henger sammen,, linjene består bare av svart og hvitt.. De vil at man skal tro de ikke henger sammen åpne det feks i paint, trekk en strek nedover disse linjene og se at de henger sammen..! Jeg ser fortsatt ikke at de henger sammen. Eller hvis du mener at svart henger sammen med hvitt så henger jo hele bildet sammen... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg ser fortsatt ikke at de henger sammen. Eller hvis du mener at svart henger sammen med hvitt så henger jo hele bildet sammen... illusjonen er jo at det skal se ut som at linjene ikke henger på greip, og at linjene ikke er rette eller henger sammen. Greia er jo at det er de små kvadratene som da er i samme farge, forvirrer øynene. Hvis du tar vekk rutene så vil man jo se svarte og hvite tråder som er "tvinnet" sammen, og som utgjør en rett linje.. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Å ja, men det så jeg jo med en gang. (Hvis jeg forstår deg riktig) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) eller vent nå litt... tar jeg feil nå? det er jo rutene som utgjør startpunktet for linjene.. nei, jeg blir sprø av å se på det lenge av gangen og tukle rundt for å finne ut svaret.. !! Endret 16. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, men ikke tenk på det mer da. Blir for vanskelig å forklare uansett... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 ja, tror det er best.. :!: Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 edit: henger linjene som utgjør bokstavene sammen eller ikke? sikker på at illusjonen ikke er at bokstavene ser skjeve ut, når de faktisk er helt loddrette? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 sikker på at illusjonen ikke er at bokstavene ser skjeve ut, når de faktisk er helt loddrette? Jeg er jaggu ikke sikker på hva jeg skal tro om de bokstavene lenger! Den forblir ett mysterium tror jeg.. Hvis ingen tar seg tid til å engasjere seg skikkelig og finner ut av det.. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Noen som har ett forslag til alkohol reklamen jeg postet litt lenger opp forresten? Eller skal jeg komme med "svaret"..? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) At dama mangler pupp? Og at det står "Tis"? Endret 17. november 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Ja, helt riktig at dama mangler den ene puppen Det de som står bak reklamen vil, er å få oss til å forbinde alkoholen med lettkledde damer. Men hun er jo altfor lettkledd til at det stemmer med virkeligheten. Så de har prøvd å lure oss ved å kle av henne så mye som mulig.. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dette er forresten noen av Amnesty International sine reklame postere. Ganske bra laget synes jeg selv.. Med tanke på at det bare er postere som er plassert perfekt i forhold til bakgrunnen! Kunne forresten trengt noen sånne i Norge også synes jeg.. Så glemmer vi ikke så fort at vi lever i ett ganske godt land.. og at kanskje flere hadde meldt seg inn i Amnesty.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bare lurer inn denne også i samme slengen.. litt "reklame" for de som virkelig har det vondt skader vel ingen selvom det er litt OT.. Endret 17. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Førstemann til å fortelle meg om det er noe spesielt med dette bildet? Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 feil farger på en sjiraff? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 feil farger på en sjiraff? Nei, ikke helt.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den har striper, og ikke flekker? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Den har striper, og ikke flekker? ja, den har sebra striper.. Enten ser man det med en gang ellers så får man det ikke med seg i det hele tatt.. Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg som lette etter skjulte ansikter og alt det der, så var det faktisk den tydelige løsningen for en gangs skyld (Og jeg så det med en gang ) Endret 6. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå