Melisma Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hmmm... Er ikke bokstavene bygget opp av flere korte linjer, som henger sammen For meg er sidestreken til I'en ikke av en sammenhengende linje. Det er det de vil du skal tro det.. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan sender man fonter fra photoshop som mail-vedlegg? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 De henger klart sammen. Bare følg linjen med fingeren din. SÅ ser du at linjene er helt rette. ja følg linja med musepila, så ser du det. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 De henger ikke sammen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det står "LIFE" Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det står "LIFE" friggin great job Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette var morsomt! Jeg merka etter å ha gått igjennom tråden nå så ble jeg bare bedre og bedre! Kom med flere ! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) De henger ikke sammen jo mann! de henger sammen,, linjene består bare av svart og hvitt.. De vil at man skal tro de ikke henger sammen åpne det feks i paint, trekk en strek nedover disse linjene og se at de henger sammen..! ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvordan prøver coca cola company å få deg til å kjøpe denne brusen? Endret 16. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Isbetane ser ut som fingrar som byr fram vara? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ei dame er opp ned i flaska, hofta og puppene er også de bulene på flaska. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Det er vel kanskje ett for lite bilde til å kunne få se det ordentlig siden man her skal "granske" bildet etter hva svaret er.. så jeg poster svaret.. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ei dame som suger en penis? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ei dame som suger en penis? Og jeg som trodde hun spiste sommeris.. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hmm... hhaha sommeris! er det ikke en kuk da? btw.. lov å si kuk....? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 btw.. lov å si kuk....? Nei. Det er ikke lov, du MÅ bruke pikk. Også kunne du heller sagt: "En dame som utfører oralsex på et mannelig kjønnsorgan?" Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den derre var litt nice.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Alle har hørt "sex selger" og det er nettopp sex reklamer spiller på. Det er mange ganger vi ikke ser det, men det påvirker oss allikevel for underbevisstheten reagerer på det.. Dette er fordi vi er noen kåte griser hele gjengen!! De gjemmer sex relaterte bilder overalt, og vi vasser rundt i dem hver dag uten at vi "vet" det.. feks dette bildet er tilsynelatende ett bilde av en "fin dag på stranda" type ting.. men hvis man ser nøye etter så er det jo sex som står i bildet her og.. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 At den mannen stapper hånden langt opp i anus på hu dama? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Trengte ikkje å sjå nøye etter eingong Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Den er ganske åpnbar, ihvertfall når bildet dukker opp i denne tråden, der man gransker bilder mere nøye enn hvis man hadde sett det i ett blad som man flippet fort igjennom, eller om den hadde vært en reklameplakat på en vegg ett eller annet sted.. At den mannen stapper hånden langt opp i anus på hu dama? er litt flere sex- scener der enn det.. Endret 16. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå