Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Den funka ikke hos meg ... Ja, det er bare noen den funker hos, jeg var heldig som la merke til det. Edit: Ny side, så kan legge linken ut igjen: http://www.metacafe.com/watch/893572/optical_illusion/ Endret 30. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den funka ikke hos meg ... Ja, det er bare noen den funker hos, jeg var heldig som la merke til det. Edit: Ny side, så kan legge linken ut igjen: http://www.metacafe.com/watch/893572/optical_illusion/ Fokuserte drithardt på den prikken, men fløtta den stygge fuglen på seg? Nei... Den ble opp-ned på et vis da... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg fikk fuglen inn i buret, jeg har gjort slike før. Chokke, du skulle se på buret, med nesetippen på prikken. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fyafen, så dårlig gjort. Jeg som klistra nesa til skjermen og all ting Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fyafen, så dårlig gjort. Jeg som klistra nesa til skjermen og all ting Du så det heller ikke? :| Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fyafen, så dårlig gjort. Jeg som klistra nesa til skjermen og all ting Du så det heller ikke? :| Jeg så det litt for godt ja Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fyafen, så dårlig gjort. Jeg som klistra nesa til skjermen og all ting Du så det heller ikke? :| Jeg så det litt for godt ja Haha, den var så jævli opplagt:P Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kaster ut en ny oppgave jeg, synes det måtte til Oppgaven lyder som så: Hvis du legger et tau rundt jorda, og da glemmer vi alt som heter fjell osv.... Oppgaven går ut i fra at jorda er rund. Så legger du enda ett tau, MEN det nye tauet ligger 1 m lenger ut en det andre. Oppgaven er da: Hvor mye lenger er tauet som ligger 1 meter ut, i forhold til tauet som ligger helt inntil jorden? Uten_navn.bmp Endret 31. oktober 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 16cm er det vel, øker man omkretsen med 1m vil radiusen øke med 0,16m. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) 16cm er det vel, øker man omkretsen med 1m vil radiusen øke med 0,16m. det er vell heller radiusen man øker med 1m og så er spm hvor mye dette øker omkretsen? forøvrig fikk jeg 6.28m som svar men jeg brukte nokk ikke den metoden du vil ha oss til å bruke. jeg regna det ut på vanlig måte. gadd ikke finna frem papir, blyand osv for å begynne med formler og likninger nå Endret 31. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Slik eg forstår spørsmålet så er det omkrinsen som auker med 1m og då skal radiusen auke med 16 cm som "Bruktbilen" skriv. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 16cm er det vel, øker man omkretsen med 1m vil radiusen øke med 0,16m. det er vell heller radiusen man øker med 1m og så er spm hvor mye dette øker omkretsen? forøvrig fikk jeg 6.28m som svar men jeg brukte nokk ikke den metoden du vil ha oss til å bruke. jeg regna det ut på vanlig måte. gadd ikke finna frem papir, blyand osv for å begynne med formler og likninger nå Riktig For hver 0,5m rediusen øker så øker omkretsen med 3,14, som da er ganske logisk nor formelen for omkrets er; Omkretsen av sirkel er π ganger pi ganger radius: O = 2πr Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Matteoppgaver... Kjedeliiiiiiiig... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva er rart med dette bildet: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg vet jeg vet!! *rekke opp hånda* .. jeg få vente litt og se om andre ser det.. (jeg visste det fra før av da, så er litt juks hvis jeg røper svaret...) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ANsiktet nede til venstre? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ANsiktet nede til venstre? freaky Ligner på han agenten i Prison break Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå