aspic Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ahh.. Ein liten luring der òg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 der ja! den så ikke jeg! bra observert Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takketakk! Melisma som er så flink til å finne oppgaver, kan ikke du ta neste? Evt. noen andre! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg kan jo ta en reklame med en såkalt skjult beskjed.. Hvor i logoen til Fedex har de gjemt en "skjult beskjed".. altså noe som fremhever hva de står for på en måte... noe som øyet vårt ser men vi ikke tenker over ved første øyekast.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) En pil som peker mot høyre mellom E og x EDIT: hvis det er riktig, kan en annen person ta neste spørsmål, er for trøtt til å finne på et nytt et nå, Endret 29. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvor mange franskmenn må til for å beskytte Paris ved en evt invasjon? Svar: Det kan være så mange franskmenn de bare vil for å forvare Paris (ved en evt invasjon) siden de flykter alle som en uansett.... En liten historiespøk bare...hohoho *tvinne barten* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg kan jo ta en reklame med en såkalt skjult beskjed.. Hvor i logoen til Fedex har de gjemt en "skjult beskjed".. altså noe som fremhever hva de står for på en måte... noe som øyet vårt ser men vi ikke tenker over ved første øyekast.. Ex, vi ser ekstra godt på rødt siden det er blodets farge. Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Har alltid sett på logoen som oransje på høyresida jeg...? Pluss at jeg tror det er en pil mellom E og X som er greia..? EDIT: Pluss at hva er så sublimt med "ex"..? EDIT2: Er lik jeg så en annen kar hadde svart lenger opp. Do'h. Endret 30. oktober 2007 av Binko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) det sublime er jo at pilen representerer fart.. altså ekspressfart i dette tilfellet.. Fedex vil jo gi dette inntrykket at de er best på rask levering.. men pilen er ikke noe man tenker på ved første øyekast eller tiende for den saks skyld.. --> Endret 30. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kor mange ansikt ser dykk? NB. Ikkje svar dykk som har sett den før.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er totalt 11 menneskefjes i bildet. Normale folk finn 4 eller 5 av dei. Om du finn 8 av dei, har du ei unormal observasjonsevne, Om du finn 9 av dei har du ei observasjonsevne over gjennomsnittet. Om du finn 10 av dei er du ein kjempegod observerer. Om du finn alle 11 er du ein ekstrem observerer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Fant 2 til. Edit: Nei, fant enda en. Endret 30. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er totalt 11 menneskefjes i bildet. Normale folk finn 4 eller 5 av dei. Om du finn 8 av dei, har du ei unormal observasjonsevne, Om du finn 9 av dei har du ei observasjonsevne over gjennomsnittet. Om du finn 10 av dei er du ein kjempegod observerer. Om du finn alle 11 er du ein ekstrem observerer. Det var ikke vanskelig å finne dem da: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.metacafe.com/watch/893572/optical_illusion/ Ganske stilig triks, video sak så kan ikke linke den hit(ikke youtube). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.metacafe.com/watch/893572/optical_illusion/ Ganske stilig triks, video sak så kan ikke linke den hit(ikke youtube). Den funka ikke hos meg ... Haha, til deg og dine og ha en jævla god jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå