MasterCard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Heisann alle sammen. Jeg skal kjøpe meg ny bærbar og trenger en som kan takle spill ganske bra. Jeg har 12 000 kroner til disposisjon og vil ha en pc som gir mye for pengene. Det beste man kan få innenfor "spill-bærbar" for denne prisklassen. Kom gjerne med forslag under dette også, sånn rundt 10 000 +/-. Håper noen kan komme med noen forslag til meg =) - Tusen takk Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan forresten nevne at spill jeg vil den skal takle er ihvertfall; WoW, CS 1,6 / source, World In Conflict og lignende....... Håper jeg får noen svar snart =D - Takk <3 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Du sier ikke noe om skjermstr, men siden jeg selv mener at 17" er et minimum velger jeg Acer 7520G Siden jeg ikke spiller noe særlig selv er det sikkert noen andre med andre forslag. Er det forresten noen bedre skjemkort enn 8400? [edit] Denne har 8600M, den er kanskje bedre? HP dv9575 Endret 24. oktober 2007 av riroil Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 takk, sjermstørrelse trenger absolutt ikke å være 17. Kan godt være mindre, har ikke noe å si for meg =) - Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå