cFc Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har Radeon x1950 pro, og for noen timer siden fant PC-en ut at den skulle plutselig ikke godta grafikkortet lengre. Så helt uten videre ble oppløsningen omgjort til 800*640 og fargenivået på det minste mulige. Dette skjedde når jeg trakk ut en ledning fra PC-en til TV'en, selv om fra PC-en til pc-skjermen fortsatt sto i. Uansett, poenget er at jeg har mistet CD-en jeg fikk med grafikkortet, og trenger desperat å innstallere det på nytt. Jeg har lastet ned driverne fra ATI.com, men de funker rett og slett ikke. Jeg kommer ikke inn i spill med disse driverne, selv om alt ser ut til å være fint. Så kan jeg få bare CD-en fra en plass? Er det mulig? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sikker på at du avinstallerte de gamle driverne ? Om du ikke gjør det kan det føkke til litt av hvert Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du kan laste ned tidligere utgaver av ATI's driverne her, så du kan slippe å lete etter CD-en... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Driverne jeg laster ned funker ikke har jeg jo da sagt Spørsmålet står fortsatt, er det mulig å skaffe den aktuelle CD-en uten å måtte ut med mye penger? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Driverne jeg laster ned funker ikke har jeg jo da sagt Spørsmålet står fortsatt, er det mulig å skaffe den aktuelle CD-en uten å måtte ut med mye penger? Om du ringer supportavdelingen til ATI får du helt sikkert tilsendt en ny cd, men det er ikke nødvendig med en ny cd. Om du avinstallerer de gamle driverne dine for og så installere DISSE, funker det garantert. Endret 26. oktober 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Får prøve det da. Det er noe galt med Directx'en min. Jeg har directx 9.0c, men når jeg kjører Test Direct 3d inni DxDiag, så funker det ikke. Får prøve det da. Det er noe galt med Directx'en min. Jeg har directx 9.0c, men når jeg kjører Test Direct 3d inni DxDiag, så funker det ikke. Og ja. Jeg avvinstallerer selfølgelig gammelt før jeg innstallerer nytt Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Var da som faen, nå kommer ikke den der lille ATI uninstall i legg til eller fjern programmer opp :S Og ATI catalyst er visst på 0.2 mb selv om programmet funker fint når jeg går inn på det :S Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Driverne jeg laster ned funker ikke har jeg jo da sagt Spørsmålet står fortsatt, er det mulig å skaffe den aktuelle CD-en uten å måtte ut med mye penger? Det er ingen forskjell på driverne du kan laste ned derfra og de du har på den originale CD-en. Eneste er at du må vite hvilken versjon det var du hadde. Det er ingen skjermkortprodusenter som lager egne drivere lenger, de bare legger inn logoen sin i de ATI/Nvidia produserte driverne. Men hvis du virkelig vil ha den CD-en bør du kontakte firmaet som laget skjermkortet ditt (Sapphire, PowerColor e.l.) og be om å få tilsent en driver cd. AMD/ATI selger ikke egne kort her i Norge, bare partnere. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 7.7 som Rikkely linket til funket, men det gjorde ikke catalyst 7.1 som ati sin hovedside linket meg til når jeg klikket meg gjennom guiden, eller 7.9 som var det nyeste. Takker for linken Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 7.7 som Rikkely linket til funket, men det gjorde ikke catalyst 7.1 som ati sin hovedside linket meg til når jeg klikket meg gjennom guiden, eller 7.9 som var det nyeste. Takker for linken Null problem Bra at det funker nå da! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 SYSTEMGJENNOPPRETTING FTW! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det prøvde jeg, men det funket ikke. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det prøvde jeg, men det funket ikke. Å? Hadde samme problemet her en dag.. Funket med meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå