rvenes Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Yo! vi er i gang igjen... men virker det nei? Skal ikkje snart skaffe dere noke som virker da? 1. Ting går sørpetreight her på forumet. 2. Sletting av poster 3. Går ikkje ann og søke i bruktmarkedet 4. Avatar problemer 5. TTFLT (Ting Tar For Lang Tid) Og ikkje kom med det at dere har så og så mange kroner på konto som dere ikkje kan bruke... For ting skal ikkje koste penger. Trur dere andre Hw sier har så bra økonomi? Sikkert i samme bås som dere når det gjelder økonomien. Jaja, det bugner jo over med reklame her da, men den ser eg jo ikkje. Men litt surt med den "The page cannot be displayed" sida midt i nyheitene. (midt i mellom "Fra prisguiden" og spelomtalene fra gamer.no) Når blir bruktmarkedet fixa da? _____________________________________________ Forbidden You don't have permission to access /marked/index.cgi on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.26 Server at bruktmarked.hw.no/marked Port 80 Lenke til kommentar
amund Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 1. Ting går sørpetreight her på forumet. Flere som opplever det samme? Forumserveren har forholdvis behagelige dager med lite last, så i teorien skulle ting gli rimelig smertefritt. 2. Sletting av poster Vet ikke helt hva du sikter til her. Vi hadde en db-kræsj i forumet for noen dager siden. Lite å få gjort noe med nå, utenom å skjerpe rutinene. 3. Går ikkje ann og søke i bruktmarkedet På det tidspunktet du skrev meldingen flyttet jeg bruktmarkedet til en annen server. Derfor er det utilgjengelig. Nå viser det seg imidlertid at bruktmarkedet skaper veldig høy last på den serveren vi flyttet det til også, så jeg vet ikke riktig hva jeg skal gjøre i øyeblikket. Det beste hadde absolutt vært å få tak i et nytt, forbedret bruktmarked, men det er enklere sagt enn gjort (spesielt når vi helst skulle hatt det på 24 timer). 4. Avatar problemer Jobber med saken i skrivende stund. 5. TTFLT (Ting Tar For Lang Tid) Mener du at nedlasting tar for lang tid, eller tar feilretting for lang tid? Sistnevnte kan jeg tildels være enig med deg i, men det er dessverre ikke så veldig mange av oss i drift, og det går selvsagt på bekostning av responstiden. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har ingen problemer med hastigheten på forumet. Ingenting er "tregt" hos meg. Bruker Telenor ADSL 704/128. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 1. Ting går sørpetreight her på forumet. Flere som opplever det samme? Forumserveren har forholdvis behagelige dager med lite last, så i teorien skulle ting gli rimelig smertefritt. Spesielt sletting og endring av poster går tregt. I perioder virker det desuten som både hw.no og forumet henger seg opp i et halvt minutt eller noe før ting fortsetter som normalt. Sitter selv på en 100 Mbit linje, så jeg tror ikke det er hos meg problemene ligger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Gud...må dere lage nye poster om dette hver dag? Det er minst 3 slike poster hver eneste dag...ta å forsett på noen av de Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Vi mekker nye poster når dere ikkje fixer ting. Går så lenge og leite fram dei andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 tro meg... det er snakk om uker når vi skal utvikle nye ting og tang til alt mulig, ikke vanskelig å få det opp å kjøre men så skal det legges til nye forbedringer og ikke minst så må det debugges i opptil flere dager. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg er helt enig med Cornel her... Hardware.no har vært så treigt og utilgjengelig store deler av tiden. Faktisk så har det vært så ille siste 1-2 ukene at jeg har byttet startside til www.Tomshardware.com etter å ha hatt hw.no som startside i over 1 år. Tror nok dette gjelder mange andre. Hvorfor skal man ha en side som startside hvis det skal være 404/andre errors hele tiden, irriterende når IE ikke finner startsiden din siden noen skulle "fikse" noe småtteri som dere unnskylder dere med. Dere andre som er misfornøyde burde bytte hw side til tomshardware, mye bra updates der hele tiden nå... minner meg om hw.no den tiden de hadde mange updates og lite reklame Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Eg har ingen reklame da men... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Tror nok dette gjelder mange andre. Hvorfor skal man ha en side som startside hvis det skal være 404/andre errors hele tiden, noe jeg ikkke har fått med meg? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vil bare stoppe opp og komplimentere litt her. Jeg opplever absolutt ingen fatale feil i det hele tatt, tvert om, hw er bedre enn noen gang før synes jeg. (untatt at jeg likte den 2år gamle prisguide-skjemaet bedre enn nåværende løsning da ) Tvert om, jeg synes dere gjør en kjempe jobb nå. Forumet er såå mye bedre enn det var før. Jeg er sikker på at søke funksjonen kommer opp før eller siden. Er det ingen som husker hvordan forumet var for en del måneder siden?! Da var det ingen avatarer at all. Søke funksjonen gikk driiiit treigt (nå er hvertfall den delen som virker raskt) Forumet var treigt, jeg opplever null problemer nå, forumet nå er lyn kjapt. Nei, KEEP ON THE GOOD WORK! Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Nå ser jeg at mange har klaget på forumet her, og at bruktmarkedet har flyttet. MEN, Er det meningen at bruktmarkedet ikke har de 10 siste annonsene på forsiden lengre? Savner de på øik linje med innleggene. Skryt: HW har blitt en fenomenal side! Har vært med HW siden den spede barndom, og jeg er imponert over hvor veldrevet den har vært med det lille unntaket med flytting av serverne i det siste!!! Men få opp brukt annonsene på forsia igjen er dere snille :-) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Ingen fatale feil? Siden kan ikke vises... etc osv er vel ganske fatale... Og bruktmarkedet sleit ei stund... fikk ca ikkje lov og gå inn der. Farten på forumet og ellers har vi jo kommentert før... Skryt: HW har blitt en fenomenal side! Har vært med HW siden den spede barndom, og jeg er imponert over hvor veldrevet den har vært med det lille unntaket med flytting av serverne i det siste!!! Alt var bedre før dei kom med alle disse søstersidene + den jeavla reklamen. Er det ingen som husker hvordan forumet var for en del måneder siden?! Da var det ingen avatarer at all. Søke funksjonen gikk driiiit treigt (nå er hvertfall den delen som virker raskt) Søkefunksjonen var treig ja? men i det minste så FANT den det du søkte etter. Og Avataren er nok sikkert KJEMPEVIKTIG for mange... men trenger vi den egentlig? Burde dei ikkje fixe alt det andre først så legge til tjenester. Mail saken har jo vært GANSKE på trynet... Før fikk man mail... og nå får man no mail at all!... eller så blir man bombadert med 10 mail på 2 minutter... Jada, veit at mail dingsen fønker no... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 The page cannot be displayed The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: Click the Refresh button, or try again later. If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP). If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings. If you would like Windows to try and discover them, click Detect Network Settings Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed. If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0. Click the Back button to try another link. Cannot find server or DNS Error Internet Explorer Kven var det som sa at det ikkje var noken fatale feil lengre? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Parse error: parse error in /home/forum/www/includes/template.php(127) : eval()'d code on line 163 har denne feilmeldingen nederst her nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå