Gå til innhold

creative zen vision:M...hvor har det blitt av den?

Anbefalte innlegg

yo!

Prøver å få en oversikt over bra mp3 spillere da jeg skal kjøpe meg en ny.

Er ute etter en spiller som har god lagrings plass, god lydkvalitet samt kan vise video i god kvalitet på TV. Etter og ha lest rundt på nettet fant jeg bare gode ord om creative zen vision:m spilleren.

Den hadde stor lagrings kapasitet, god lyd, passe fysisk størrelse og kunne vise filmer i divx og xvid på tv uten og konvertere til mindre fysisk format slik som ipod gjør. (eller gjør de nye ipodene det?) Uansett, denne virket perfekt. Eneste jeg lurer på nå er, hvor har den blitt av?

Ser på diverse nettsider at creative har kommet med en ny spiller, nemlig creative ZEN. Ser veldig bra ut men denne er dyr iforhold til at man får den i max 16 gb. For samme pris får man ipod 80 gb... Er det bare meg eller har ipod akkurat per dags dato et slags monopol iforhold til pris på spillere med stor lagringskapasitet? stor lagringskapasitet for meg er 30-100 gb ca. Syntes dette er merkelig. Vil jo helst slippe å kjøpe ipod.. noen som har noen forslag? Prisnivået mitt når en smertegrense på 3 lapper ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forhold til hvor stor spillere "skal" være i dag så er nok Vision:M alt for stor... Jeg vet at de har den i noen butikker som ikke har klart å kvitte seg med den om det absolutt er den du vil ha da... På Expert på Tynset så jeg den nylig priset til 3000 kroner men du kan sikkert prute den godt ned i pris siden den er så gammel, men nå er sjansene for at du bor i det området ganske lite så jeg anbefaler deg å stikke innom elektronikk butikker hver gang du er i nærheten av en og se om de har den... Tror den er ute av produksjon så tror ikke den er så lett å få tak i...

Jeg vil heller foreslå at du kjøper Microsoft Zune 30, nye Microsoft Zune 80 (har ikke kommet i butikkene enda), eller en av iPod spillerene... Du får jo 160GB iPod for 2480 ifølge prisguiden...

Nye Zune har 3,2" stor skjerm og WiFi... Den kommer i november og jeg tror jeg ville gått for den siden jeg ikke er så stor tilhenger av iPod. Den er også 30% mindre enn gamle Zune, selv om jeg foretrekker designen til gamle Zune... Men, valget er ditt ikke mitt :D...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...