RBKhater Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Pga ny jobb og litt ljuging på intervju trenger jeg å bli ekspert på Excel innen mandag. Kan jo noe, men er det noen som vet om noen nettsider som kan lære meg alt innen Excel fort som fy? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tuller du ? Det tar årevis å bli Excel-ekspert. Men du kan jo selvfølgelig håpe på at intervjueren er en like stor bløffmaker. Jeg hadde avslørt deg på ti sekunder. Kjøp en tykk bok, type Excel Bible. Du trenger hele skjermen til Excel når du øver, og du trenger absolutt hele helgen. Det som finnes på nett er for enkelt eller for avansert, ingen komplette kurs. Lykke til! Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg vil tro store bokstaver i emnefeltet er trådstarters minste problem... Endret 24. oktober 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe. Sant. Men jeg har sett, en eneste gang, en fyr gå fra "hva er nå dette slags program" til å utfordre etablerte sannheter ved å løse flere "det er absolutt umulig i excel"-problemer to måneder etter. Så alle fortjener en sjanse. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du kan jo se om du finner noe nyttig her Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tipper du finner Excel For Dummies i en boksjappe nær deg. Sjekk også om butikken har andre enkle lærebøker, de fleste bokhandlere har slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå