Gunn@r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Når jeg endrer startsiden i Internet Explorer, så endrer den seg tilbake til http://no.msn.com øyeblikkelig etter at jeg har gått ut av Alternativer for Internett. Hvorfor kan jeg ikke endre startsiden min? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Når jeg endrer startsiden i Internet Explorer, så endrer den seg tilbake til http://no.msn.com øyeblikkelig etter at jeg har gått ut av Alternativer for Internett. Hvorfor kan jeg ikke endre startsiden min? Det kan du sikkert. Når du står på den siden du ønsker å ha som startside, merker adresselinjen, kopierer den, går på Verktøy-->Alternativ for Internett, og limer den på Bruk som startside, og så husker å klikke OK, eller Bruk, så skulle den vel være der? RandiA Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Når jeg endrer startsiden i Internet Explorer, så endrer den seg tilbake til http://no.msn.com øyeblikkelig etter at jeg har gått ut av Alternativer for Internett. Hvorfor kan jeg ikke endre startsiden min? Det kan du sikkert. Når du står på den siden du ønsker å ha som startside, merker adresselinjen, kopierer den, går på Verktøy-->Alternativ for Internett, og limer den på Bruk som startside, og så husker å klikke OK, eller Bruk, så skulle den vel være der? RandiA det er det som er problemet. når det gjør dette (forandrer startsiden, uansett metode) så stiller IE startsiden tilbake til http://no.msn.com/ HJELP! Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Opera. hehe kunne ha vært et alternativ viss ikke dette hadde vært en kamerat som på død og liv skal ha IE... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Sjekka for virus? Endret 24. oktober 2007 av Sempron Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du kan bruke group policy for å force startsiden til et eller annet. Start-> Run-> "gpedit.msc"-> User Configuration-> Windows Settings-> Internet Explorer Maintenance-> Important URLs-> Home Page URL Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Opera. hehe kunne ha vært et alternativ viss ikke dette hadde vært en kamerat som på død og liv skal ha IE... Tving han, stapp Opera langt ned i halsen på han og vent til han blir vandt med det, eller eventuelt kveles. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Opera. hehe kunne ha vært et alternativ viss ikke dette hadde vært en kamerat som på død og liv skal ha IE... Tving han, stapp Opera langt ned i halsen på han og vent til han blir vandt med det, eller eventuelt kveles. Se der har vi løsningen, jo. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Tok en "ren" oppstart av Windows, endra startsiden i IE, boota opp Windows i vanlig modus, og så funka det plutselig. Eller ikke plutselig, hadde jo sitta å dilla i godt over 1 time da. Men startsiden som jeg hadde satt i IE når Windows var kjørt opp i "ren" modus, ble stående når jeg kjørte Windows opp i vanlig modus. Og man kunne endre startsiden som før, uten at den ble tilbakestilt... Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har du Norton Internet Security installert? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har du Norton Internet Security installert? Ja... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har du Norton Internet Security installert? Ja... ...Og der har vi problemet. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har du Norton Internet Security installert? Ja... ...Og der har vi problemet. Så symantec selger et antivirus-program som gjør slik at man ikke kan endre startsiden?! Norton kjører jo ennå på maskinen, og man kan, etter jeg tok en "ren" oppstart av Windows, endre startsiden. Og som sagt; Norton kjøres ennå på maskinen... Så det er vel ikke her problemet ligger/lå?! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Problemet ligger i at Norton i seg selv er programmert dypt nede i helvetes flammehav av djevelen selv, som så selger det til hvermannsen under pseudonymet "Symantec". Har hatt problemer selv med nett på en PC med Norton på, ikke skulle Internet Explorer koble seg til, ikke fader om Opera skulle få koble seg til, og så videre. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Problemet ligger i at Norton i seg selv er programmert dypt nede i helvetes flammehav av djevelen selv, som så selger det til hvermannsen under pseudonymet "Symantec". Har hatt problemer selv med nett på en PC med Norton på, ikke skulle Internet Explorer koble seg til, ikke fader om Opera skulle få koble seg til, og så videre. Men nå funker det jo, så hva er forklaringen din på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå