Gå til innhold

Unødvendig med kommentarer fra folk som ikke har peiling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenol:

Du må da tåle en spøk!

 

Tidligere i denne tråden var det en som skrev at innlegg som ender med f.eks:

 

"....da virket det igjen, vet ikke om dette virker for deg siden jeg ikke har samme skjermkort."

 

Må da være lov til å prøve å hjelpe en stakkar om du selv ikke har akkurat den hardwaren han/hun(yeah right) har problemer med.

Lenke til kommentar

Er enig med 'kina-bill'.

 

Etter at hardware.no's forum på delphi ble byttet ut med dette, har kvaliteten på innleggene sunket brutalt.

Dette mener jeg er pga. alle de nye brukerne som har kommet til. Tror også at gjennomsnittsalderen blant brukerne har sunket. Tipper den ligger på rundt 14 år.

Kan vel også si at jeg savner noen av de trofaste brukerne på delphi, som blant annet Lree, Wombat, Håvard, Iggy osv.

 

Et siste tips til alle som bruker forumet - Les igjennom det du skriver for du poster det. Mener også at visse brukere _bør_ stopper med 'SMS-språket', altså det å skrive "d" istedenfor "det", samt ikke det å fremheve dialekten sin så alt for mye når man skriver.

 

En aller siste ting - Hvis en person f.eks. spør om hjelp/anbefaling av en Intel basert system, trenger ikke han/hun bli fortalt av en eller annen tulling (unnskyld) at man heller bør kjøpe et AMD basert system (og omvendt).

 

 

_________________

--

Mvh,

 

Tobias.

-En stolt medlem av '34-klubben'.

 

[ Denne Melding var redigert av: t_man på 2002-01-06 00:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...