Fanta4free Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet om det fortsatt er noen igjen på Ebgames på Lagunen? er det ikke bare og ringe og høre da?? tlf nr står sikkert på hjemmesiden dems eller noe Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Alle EB Games butikker har 360 maskinene inne (minus Elite som det fortsatt ventes på) Skulle en butikk gå tom, går det maks 2 dager før nye maskiner er på lager. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Garantimerket er ikke brutt så lenge jeg ikke har satt inn en chip? Den sitter inni maskinen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Garantimerket er ikke brutt så lenge jeg ikke har satt inn en chip? Den sitter inni maskinen? eh, litt rart formulert men så vidt jeg skjønte det så lurer du på om garantimerket sitter inni maskinen?? nei det gjør ikke det, det er et klistremerke under maskinen (over en skrue), som sier "hvis fjernet, ingen garanti" elns.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Garanti klistremerket er som oftest bakpå ps2 maskina over midten hvor du deler den om den åpnes. Er dette merket vekk kan maskinen dessverre ikke byttes inn. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ah, fant den. Den var ikke brutt, så da blir det vel kanskje xbox på meg. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan må du levere den? bare konsollen og 5 spill? eller må du pakke inn akkurat det samme som var når du kjøpte den, jeg kjøpte den for 6 år siden så.... Er ikke så mye igjen av greiene... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 kan bare levere den i en pose det Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har byttet inn en chippet konsoll? jeg har en gammel moddet ps2(den feite) og en ny slim(umoddet), vil gjerne beholde den nye liksom... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har byttet inn en chippet konsoll? jeg har en gammel moddet ps2(den feite) og en ny slim(umoddet), vil gjerne beholde den nye liksom... En chippet konsoll har brutt garantimerking, altså den vil de ikke ta imot. De vil kun ha orginale konsoller. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Alle EB Games butikker har 360 maskinene inne (minus Elite som det fortsatt ventes på)Skulle en butikk gå tom, går det maks 2 dager før nye maskiner er på lager. Det er ikke sant. Jeg var der 20 desember for å bytte og da hadde de ingen xbox'er igjen. Var der idag igjen (27 desember) men fortsatt ingen xbox. Jeg spurte når de fikk inn nye men det viste de ikke. Dette var EB games i Tønsberg. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nye maskiner er sendt men virker som Tollpost ikke vil levere varer nå i romjulen. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan noen forklare meg forskjellen mellom de forskjellige tilbudene?:S hdmi osv osv Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet når de forskjellige butikkene får inn maskiner? JEg var inne, da hadde de ikke, men sa at de sikkert fikk inn premium og pro versjonen før slutten på tilbudet i midten av januar... Noen som vet når det kan skje? Lenke til kommentar
Blyant111 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Spillorakelet: Jeg har mistet dette dekselet hvor du skrur inn nettverksadapteret. Er det mulig å levere PS2'en med nettverksadapteret koblet i, samt "Network Access Disc" som fulgte med? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er litt opp til butikken du leverer maskinen til. Jeg hadde nok tatt den imot så lenge den fungerer å ser bra ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kva skal dei ha for Elite mot PS2 og 5 spel i kroner? Tar dei inn kva som helst av spel forutan EA-sports 2001-2004? Då meiner eg ALT? Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kva skal dei ha for Elite mot PS2 og 5 spel i kroner? Tar dei inn kva som helst av spel forutan EA-sports 2001-2004? Då meiner eg ALT? Kan svare på spørsmålet ditt om de tar i mot alt. Ja, vil faktisk tro de tar imot det meste. Jeg var der for 2 uker siden og benytta meg av dette tilbudet, og da tok de til og med imot Project Eden som er maaange år gammelt. De tok også imot GTA Liberty City Stories, MGS Snake Eater, True Crime Streets of LA + et til jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 lurer på en ting... Tar de i mot gammel xbox for penger? Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, dem tar imot gamle xbox'er, men tror du bare får 200kr for den. Hvis du i tillegg har glemt å ta med scart-adapteren gir de deg 100kr mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå