c7Nn Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Gjelder dette tilbudet fremdeles? Det står jo fortsatt på forsiden til EBGames.no. vil tro det, jeg kjøpte min på Onsdag hvertfall EDIT: varer jo til lageret holdet da Endret 18. november 2007 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dette tilbudet varer nok en god stund til så du har fortsatt mulighet til å skaffe deg en billig 360! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 varer enda...vertfal i porsgrunn i går selv benyetet jeg meg av det på onsdag....og stor fornøy Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nydelig! Noen som vet om de fortsatt har inne 360 Premium + Forza og Viva Pinata i Stavanger eller Bergen? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det der skal jeg gjøre, så det akkurat sjøl !! Skal ned på EBGAMES I MORGEN eller til Onsdag eller fredag !! Må få noen penger først!! Edit: Jeg har den lille Playstatation2 det gjør ikke no vel?? Er det det samme hvilke spill eller?? Endret 18. november 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 samma hvem spell ja og bare ikke garantien er tatt vekk så går det Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det der skal jeg gjøre, så det akkurat sjøl !! Skal ned på EBGAMES I MORGEN eller til Onsdag eller fredag !! Må få noen penger først!! Edit: Jeg har den lille Playstatation2 det gjør ikke no vel?? Er det det samme hvilke spill eller?? Alle spill unntatt EA Sports-titler fra 01, 02, 03 og 04 står det med små bokstaver nederst i annonsen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 samma hvem spell ja og bare ikke garantien er tatt vekk så går det Hva mener du med at bare ikke garandien er tatt vekk?? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 står om det et annet sted i tråden det er det klistremerket som er over 2 deler av den som ikke skal vere revet av Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bor i trondheim, hva skal jeg gjøre for og få levert inn ps2 og 5 spill? Sende de nedover med posten, eller må jeg ta toget og gå fysisk bort til butikken å levere inn konsollen og spillene? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bor i trondheim, hva skal jeg gjøre for og få levert inn ps2 og 5 spill? Sende de nedover med posten, eller må jeg ta toget og gå fysisk bort til butikken å levere inn konsollen og spillene? Du må nok levere de der, for de må sjekke om det fungerer og de trenger underskriften din.. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har 10-15 spill pluss to Singstarmikrofoner, nettverksadapter og en ps2, får jeg xboxen billigere da, eller tar dere bare inn maks 5 spill? I hvor god stand må ps2en være? Må dere ha med kontroll og memory card? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har 10-15 spill pluss to Singstarmikrofoner, nettverksadapter og en ps2, får jeg xboxen billigere da, eller tar dere bare inn maks 5 spill? I hvor god stand må ps2en være? Må dere ha med kontroll og memory card? jeg fikk 1000 kr for 35 spill memorycard trenger du ikke men kontroll trur jeg du må ha nettverkst adapter vet jeg ikke om du får nor for dessverre Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvis jeg har 10-15 spill pluss to Singstarmikrofoner, nettverksadapter og en ps2, får jeg xboxen billigere da, eller tar dere bare inn maks 5 spill? I hvor god stand må ps2en være? Må dere ha med kontroll og memory card? Det som skal være med er ledninger, orginal kontroller og en ps2 som virker og garanti merket fortsatt inntakt. Du kan bytte inn så mange spill du vil, utover de 5 spillene som trengs i denne dealen bruker du resten til å betale på resten av prisen. Nettverksadapteren er det ingen innbytte verdi på dessverre.. Innbytte prisene på de øvrige ps2 spillene dine vil variere etter hvor gamle de er og hva dem koster idag. Alt ifra 5kr til 250kr får man for ps2 spill. Endret 20. november 2007 av Spillorakelet Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) noen som vett hvordan det ligger an med Konsoller på EB games på kvadrat i stavanger ? Endret 20. november 2007 av Tommx Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Noen som vet når de stenger på hverdager? Endret 21. november 2007 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 8 tenker jeg vis det er på et senter edit: glemte og sette på num lock Endret 21. november 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm.. jeg gjorde det i dag, bytta!! må si at playstation3 er mye bedre ;D jeg har begge nå ! xboxen bråker noe jævlig, så er det nie med pal 50 og 60! Jeg kan bare bruke 50 på tv min så da virka ikke 60 så da virka ikke det spilleet :S haha Så må man jo kjøpe alt utstyr Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm.. jeg gjorde det i dag, bytta!! må si at playstation3 er mye bedre ;D jeg har begge nå ! xboxen bråker noe jævlig, så er det nie med pal 50 og 60! Jeg kan bare bruke 50 på tv min så da virka ikke 60 så da virka ikke det spilleet :S hahaSå må man jo kjøpe alt utstyr kjøpe alt utstyr?? hva tenker du på da?? lade kit eller trådløs nettverksadapter? synes ikke det er så mye man må kjøpe, jeg har hvertfall ikke trengt noe ekstra utstyr etter at jeg gjorde bytte dealen for halo3 special edition.. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet om det fortsatt er noen igjen på Ebgames på Lagunen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå