FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp SWEET, for de som vil ha en 360 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så lenge de har en PS2 + 5 spill som de vil levere inn ja Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Joa, true men gjelder det også Arcade versjonen? Hvis det gjør det er dealen LOL Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmm kanskje jeg skal hoppe på dette her, bruker jo aldri ps2'n lengre uansett Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hadde jeg hatt en ps2, og ikke hatt en 360 og hatt 5 spill uten de EA spillene og hatt en bil slik at jeg hadde kommet meg inn til EB Games i Oslo og hatt penger så hadde jeg lett gjort det. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 tull av ebgames....de hadde jo nettopp samme tilbud med innbytte av xbox 360 premium + spill...og så har de store problemer for de ikke har fått inn elite konsoller...nå går de kanksje i samme fella....snakk om å ikke lære av gamle feil....hm...jeg har ennå ikke hørt noe om jeg kommer til å få byttet min xbox 360 mot elite da jeg ennå står på venteliste.....ebbgames burde kanskje gitt halo-versjonen eller premium med hdmi istedenfor elite konsollen for de som står på venteliste og faktiskt vil gjøre dette.....eller hva sier dere? Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 tull av ebgames....de hadde jo nettopp samme tilbud med innbytte av xbox 360 premium + spill...og så har de store problemer for de ikke har fått inn elite konsoller...nå går de kanksje i samme fella....snakk om å ikke lære av gamle feil....hm...jeg har ennå ikke hørt noe om jeg kommer til å få byttet min xbox 360 mot elite da jeg ennå står på venteliste.....ebbgames burde kanskje gitt halo-versjonen eller premium med hdmi istedenfor elite konsollen for de som står på venteliste og faktiskt vil gjøre dette.....eller hva sier dere? Samme her. Står på venteliste. Faen hvor lang tid kan det ta før de før inn elite a? Ventet i 2 måneder nå jo! Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ebbgames burde kanskje gitt halo-versjonen eller premium med hdmi istedenfor elite konsollen for de som står på venteliste og faktiskt vil gjøre dette.....eller hva sier dere? Eeeh, de som står på venteliste for Elite kan bytte inn nå og få halo maskina i bytte mot premium + 4 spill. Det er hvertfall den orderen butikkene dems har fått fra hovedkontoret ifølge de på EB-Games Strømmen. Det er nevnt i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841287&hl= Endret 24. oktober 2007 av C-Style Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Må si jeg blir litt "olm" av å lese dette. Maset i over 3 uker om å få bli satt opp på venteliste for elite, men de nektet. Tilbudet skulle gjelde ut oktober. Må si at intrykket jeg hadde av EB Games tidligere, som ikke var noe spesielt godt er blitt mye verre og så begynner de på nytt med dette idiotiet der. Greit nok "safer" de med å la folk "velge" mellom ulike typer. Tenker det ikke går lang tid før valget blir begrenset til "gammel bråkebøtte" premium som ingen lenger vil ha p.g.a. utdatert SKU som ikke lenger produseres. At de ikke lærer! Skulle ønske flere SERIØSE butikker started med bytteordninger. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 har denne arcade versjonen hdmi? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 lol dette tilbudet kommer nå ja, typisk betalte nettop 3000++ for Xbox premium med hdmi + et spill.. så har jeg seff en Playstation2 her med masssse spill som ikke er i bruk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Veldig flott at de tar inn det gamle. Hva gjør de egentlig med de som de får inn? Resirkuleres de eller? Hadde jeg bare hatt tre flere tittler til PS2, skulle jeg kanskje gjort det. Birger Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmm, synd jeg har gitt bort ps2n til søstra mi, men har jo på den andre sia allerede 2 boxer i huset nå. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Veldig flott at de tar inn det gamle. Hva gjør de egentlig med de som de får inn? Resirkuleres de eller? Hadde jeg bare hatt tre flere tittler til PS2, skulle jeg kanskje gjort det. Birger Du finner jo deg glatt 3 ps2 tittler til under hundrelappen pr stykk!! Noe som kanskje kan sees å være ei invistering? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Må si jeg blir litt "olm" av å lese dette. Maset i over 3 uker om å få bli satt opp på venteliste for elite, men de nektet. Tilbudet skulle gjelde ut oktober. Må si at intrykket jeg hadde av EB Games tidligere, som ikke var noe spesielt godt er blitt mye verre og så begynner de på nytt med dette idiotiet der. Greit nok "safer" de med å la folk "velge" mellom ulike typer. Tenker det ikke går lang tid før valget blir begrenset til "gammel bråkebøtte" premium som ingen lenger vil ha p.g.a. utdatert SKU som ikke lenger produseres. At de ikke lærer! Skulle ønske flere SERIØSE butikker started med bytteordninger. Så hva er galt med dette byttetilbudet? Som du ser gjelder det ALLE utgavene av 360 som er tilgjenglige. Skjønner at folk som har bestilt Elite`n er irriterte over at de enda ikke har kommet men når Microsoft ikke klarer å levere maskiner er det lite EB kan gjøre. Som nevnt i en annen tråd kan dem som står på Elite listen istede velge Halo3 utgaven av 360 i bytte deal`en om man ikke ønsker å vente på neste levering. Flere seriøse butikker starter med bytteordninger?! Kan du gi meg eksempler på butikker som tar spill mer seriøst enn oss? Er jo nettopp vår seriøsitet som gjør at vi tilbyr kunder ordninger hvor de kan levere inn sine gamle spill. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Lurer selv på hva ebgames gjør med alle konsollene dem tar inn? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet om de kan ta inn en Xbox(1) i det tilbudet her? Har en venn med en gammel Xbox og 27(!) spill til den. Noen lignende tilbud for ham? Han har veldig lyst på en 360! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal ikke se bort fra om det evt. skulle komme et lignene tilbud på det. Men jeg har i dag en fult fungerende Xbox 360. Så har egentlig ikke behov for en ny Birger Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Lurer selv på hva ebgames gjør med alle konsollene dem tar inn? Noen som vet?? De selger dem videre brukt, sist jeg var på EBgames i oslo så var det en kar som kom å lurte på om de hadde noen brukte xbox 360, og dem hadde vist noen da. Hadde jeg ikke hatt xbox 360 og ikke brukt PS2 mer enn jeg bruker xbox 360 så kanskje det hadde vært en bra deal =P Endret 25. oktober 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må si jeg blir litt "olm" av å lese dette. Maset i over 3 uker om å få bli satt opp på venteliste for elite, men de nektet. Tilbudet skulle gjelde ut oktober. Må si at intrykket jeg hadde av EB Games tidligere, som ikke var noe spesielt godt er blitt mye verre og så begynner de på nytt med dette idiotiet der. Greit nok "safer" de med å la folk "velge" mellom ulike typer. Tenker det ikke går lang tid før valget blir begrenset til "gammel bråkebøtte" premium som ingen lenger vil ha p.g.a. utdatert SKU som ikke lenger produseres. At de ikke lærer! Skulle ønske flere SERIØSE butikker started med bytteordninger. Så hva er galt med dette byttetilbudet? Som du ser gjelder det ALLE utgavene av 360 som er tilgjenglige. Skjønner at folk som har bestilt Elite`n er irriterte over at de enda ikke har kommet men når Microsoft ikke klarer å levere maskiner er det lite EB kan gjøre. Som nevnt i en annen tråd kan dem som står på Elite listen istede velge Halo3 utgaven av 360 i bytte deal`en om man ikke ønsker å vente på neste levering. Flere seriøse butikker starter med bytteordninger?! Kan du gi meg eksempler på butikker som tar spill mer seriøst enn oss? Er jo nettopp vår seriøsitet som gjør at vi tilbyr kunder ordninger hvor de kan levere inn sine gamle spill. Da må jeg ha vært ekstremt uheldig med dem jeg har snakket med. Det skulle ikke være noe problem å sette seg opp på listen for elites så jeg kjøpte noen spill for å bytte senere. Noen DAGER etterpå nekter de å sette meg opp på listen så nå sitter jeg med spill som jeg ikke egentlig vil ha noe jeg synes de kunne informert om før jeg kjøpte spillene. Hadde ikke hatt noe i mot å ventet til påske for å få elite til det tilbudet. Det blir vanskelig når EB Games "setter tilbudet på pause" som han sa lenge før tilbudet var utgått så tilgi meg om jeg ikke er helt fornøyd med butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå