Carlgutt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg spillte meg gjennom nesten hele the covenant missonen på halo alene på legendary jeg skulle opp og ta meg litt mat så jeg savet og skrudde av xboxen når jeg kom tilbake så måtte jeg starte helt fra starten av på missonen igjen!! gjorde jeg noe eller??!? edit: Kan jeg starte fra et rally point og likevel få achivment for å ha klart banen på legendeary siden jeg allerde har spilt gjennom alle rally pointsa? Endret 24. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva gjorde du for å save? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hva gjorde du for å save? kom til den plassen hvor du kommer opp den heisen Rett etter når ho dama krasjer inn i et av tårnene og blir drept av han fyren Det kom i vært fall sånn Checkpoint ting så trykket jeg på start og tok save and quit Endret 24. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Rett etter når ho dama krasjer inn i et av tårnene og blir drept av han fyren ...så trykket jeg på start og tok save and quit Da skal det bli savet ja. Hva trykket du på da du slo på Xboxen (etter at du tok deg mat)? I halo 3 menyen, mener jeg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 gikk inn på campain og tok start game Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 gikk inn på campain og tok start game Der har vi feilen. Hvis du har en save gående, får du en knapp i main menu som sier "Resume Solo Game". Coop-games kan ikke blir resumet forøvrig, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Du må ta Resume solo game.. Hvis u går på campaign, så kommer du med spillere på LIVE.. EDIT: Faen Lande.. Endelig klart jeg å hjelpe noen med et spill.. Hehe:) Endret 24. oktober 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ah ok jaja takk for hjelp i vært fall Edit: Som nevnt i første post er det mulig å starte fra at rally point (siden jeg allerede har gjort over halve banen) og like vel få banen fullført? Endret 24. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei, du vil ikke få banen oppført som fullført, men du vil greie å spille neste brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå