treigzak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har lagt ut intro filmen på gametrailers om noen vil se den http://www.gametrailers.com/player/usermovies/122169.html Lenke til kommentar
baltie Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Foreslår at alle som laster ned spillet, og liker det, faktisk kjøper det. CD Projekt er ikke akkurat en stor arrogant utvikler. De trenger all støtte de kan få. Støtter oppfordringen din. Kjøpte nettopp The Witcher. Har ikke hørt så mye om det, skulle egentlig ut og se om Phantom Hourglass var å få kjøpt noe sted.. Men så kom jeg over en ny boks med Bioware-logoen på... Jaja, jeg er vel et klassisk eksempel på at merkegjenkjenning fungerer. Og ja, jeg vet at det ikke er Bioware som har laget det, men et lite, polsk firma som trenger all støtte de kan få, som Hr. Jenssen sier. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper virkelig at det er slik at man kan finne / kjøpe ny armor og våpen. Kjedelig vis karakteren ser lik ut hele forbanna tiden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper virkelig at det er slik at man kan finne / kjøpe ny armor og våpen. Kjedelig vis karakteren ser lik ut hele forbanna tiden. Han ene som jobber i cd projekt sa i intervju at det var mye armor og våpen som i andre rpg spill :)Link: http://www.gametrailers.com/player/27007.html Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da gikk jeg også til anskaffelse av dette spillet. Sjelden at jeg bare kjøper et spill til fullpris sånn uten videre, men Gamer ga det da tålelig kritikk. Bugs i rollespill er jeg en mester i å overkomme. Jeg er tross alt fan av Gothic og Vampire Bloodlines... Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Håper virkelig at det er slik at man kan finne / kjøpe ny armor og våpen. Kjedelig vis karakteren ser lik ut hele forbanna tiden. Han ene som jobber i cd projekt sa i intervju at det var mye armor og våpen som i andre rpg spill :)Link: http://www.gametrailers.com/player/27007.html Det syntes jeg egentlig var litt løgn. Har riktig nok bare spilt ferdig Kapittel 1, og litt av kapittel 2, men jeg har kun funnet 2 nye brukbare sverd. Ett av sverdene er sølv og det andre har jeg fått craftet av meteoritt stein. Ellers har jeg bare sett en ny armor til salgs, og den var sinnsyk dyr, 7000 orens kosta den eller no, mens alle de folka man dreper dropper bare møkkavåpen. Endret 26. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har lagt ut intro filmen på gametrailers om noen vil se denhttp://www.gametrailers.com/player/usermovies/122169.html Ble syykt overraska over introfilmen, ekstreemt bra! Beste siden Warhammer 40k. : Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har nå spilt spillet forbi åpningsstadiet (altså i den borgen), og førsteinntrykket er definitivt positivt. Spillet ser og høres veldig bra ut, og det krever faktisk ikke så mye. Kjører det på full guffe (med unntak av AF, som er satt til 8x). Historien virker også veldig interessant, og er slettes ikke den helt standard Hollywood-fantasy-greia vi alle har begynt å gå lei av. Dessuten også veldig tøft at Geralt er en barsk måddafåkka allerede i starten. Virker mer logisk, på en måte. En film-helt er sjelden mye dårligere i starten av filmen enn mot slutten. Det er bare at han møter på mer krevende motstand. ...Alt i alt, så er jeg godt fornøyd med The Witcher så langt. Har ikke kommet over noen bugs enda (installerte 1.1-patchen før jeg begynte å spille), og alt fungerer generelt sett strålende. Absolutt verd en halv tusenlapp for min del. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hr. Jenssen, hvordan spesifikasjoner har du på maskinen din? Hr. Jenssen, hvordan maskinvare/spesifikasjoner har du på PC-en din? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har fått meg spillet jeg å nå, og sitter med et greit førsteinntrykk, men ikke no mer enn greit forløpig. Nå har jeg bare prøvd spillet et par minutter, så skal prøve mer etterpå når jeg har lastet ned og instalert patchen Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sitter og innstallerer nå, er spent siden PC-en min ikke når recomended specs Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte dette spillet i dag holder på å instalerer nå gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte spillet 2 dager før release og har spilt litt. Lurer på om det virkelig er slik at man må starte helt på nytt hvis man patcher spilletr? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du må ikke starte på nytt, men det kan hende du ikke får med oppdateringene fra patchen på savingen din. Det kan også hende at du bare må starte på begynnelsen av den acten du er på nå. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du må ikke starte på nytt, men det kan hende du ikke får med oppdateringene fra patchen på savingen din. Det kan også hende at du bare må starte på begynnelsen av den acten du er på nå. Ok, ble ikke helt klok på svaret ditt....vet du om det holder å starte det chapter man er på på nytt og ikke helt fra begynnelsen for å få med oppdateringene? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hm... nå er jeg litt skuffet, prøvde spille i omtrent 30 min nå og allerede har spillet stoppet 2 ganger the witcher har sluttet å vrike.... kjører det på Vista, men den tiden jeg spillte var det jo veldig gøy Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte spillet 2 dager før release og har spilt litt. Lurer på om det virkelig er slik at man må starte helt på nytt hvis man patcher spilletr? Det må du IKKE. Jeg lasta ned patchen i dag, og jeg mista ikke noe som helst. Har spilt omtrent 4 timer både før og etter patchen. Ingen problemer. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte spillet 2 dager før release og har spilt litt. Lurer på om det virkelig er slik at man må starte helt på nytt hvis man patcher spilletr? Det må du IKKE. Jeg lasta ned patchen i dag, og jeg mista ikke noe som helst. Har spilt omtrent 4 timer både før og etter patchen. Ingen problemer. Men tror du patchen er i funksjon da, siden du ikke startet på nytt!? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hr. Jenssen, hvordan spesifikasjoner har du på maskinen din? Hr. Jenssen, hvordan maskinvare/spesifikasjoner har du på PC-en din? Har en Intel Core 2 Duo 6300 prosessor (hardt trimmet), 2GB RAM og et GeForce 7900GT-skjermkort. Ikke verdens beste PC, med andre ord. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men tror du patchen er i funksjon da, siden du ikke startet på nytt!? Det var det jeg mente med svaret; at det kan hende at patchen ikke er i funksjon på den savingen du allerede har laget. Men det betyr ikke at du må starte på nytt så lenge du ikke opplever masse bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå