Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

nå skal det sis at The witcher tok veldig mye av CPU'en og krevde veldig mye mer av PC-en min enn det oblivion noen gang gjore. dermed måtte jeg skru ned endel forsjellige fancy lys effekter og lignende dessverre..

men det er et dypt spill, og har en veldig fasinerende historie :)

 

jeg vil foreslå til alle som står fast å gå inn på

www.gamepreassure.com å finne guiden som ligger der for the witcher,

siden den er veldig omfattende og god :)

 

lykke til alle sammen ^^

Lenke til kommentar
Hva er kravene til pc for the Witcher?

 

Har ikke klart å finne det..

 

Opplys gjerne både Minimum og Recommended :)

 

Minimum requirements:

 

Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista (Operating System must be up to date with the latest fixes)

 

Intel Pentium 4 2.4GHz or AMD Athlon 64 +2800

 

1 GB RAM for Microsoft® Windows® XP / 1536 MB for Microsoft® Windows® Vista

 

128 MB Video RAM or greater with DirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 or better)

 

8.5 GB available hard drive space

 

DirectX 9.0c compliant soundcard, plus speakers or headphones

 

DVD-Rom

 

 

 

Recommended requirements:

 

Microsoft Windows XP Service Pack 2, Vista (Operating System must be up to date with the latest fixes)

 

Intel Core 2 Duo 2.13 GHz or AMD X2 5600+

 

2 GB RAM

 

256 MB video RAM og greater with DX9 Vertex shader/pixel shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 7900 or faster with 512 MB of memory)

 

8.5 GB available hard drive space

 

DirectX 9.0c compliant soundcard, plus speakers or headphones

 

DVD-Rom

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-105082

Leste på det offisielle forumet at Enchanced Edition er blitt utsatt. Det vil si at vi ikke vil få noe oppdatering nå i Mai. Veldig synd, da jeg virkelig så fram til det. La til og med spillet på hylla en del måneder, fordi jeg ville vente på denne store patchen før jeg ble ferdig med spillet.

Lenke til kommentar
Leste på det offisielle forumet at Enchanced Edition er blitt utsatt. Det vil si at vi ikke vil få noe oppdatering nå i Mai. Veldig synd, da jeg virkelig så fram til det. La til og med spillet på hylla en del måneder, fordi jeg ville vente på denne store patchen før jeg ble ferdig med spillet.

 

Ja, det var synd. Jeg har også lagt spillet på is mens jeg venter på Enhanced Edition.

Lenke til kommentar
Leste på det offisielle forumet at Enchanced Edition er blitt utsatt. Det vil si at vi ikke vil få noe oppdatering nå i Mai. Veldig synd, da jeg virkelig så fram til det. La til og med spillet på hylla en del måneder, fordi jeg ville vente på denne store patchen før jeg ble ferdig med spillet.

 

Ja, det var synd. Jeg har også lagt spillet på is mens jeg venter på Enhanced Edition.

 

La selv spillet på hylla da jeg hørte om at denne utvidelsen kom, men nå kommer det til å gå såpass med tid at jeg har glemt deler av historien og quests. Så nå kan jeg vel lissegodt bare starte på nytt en gang i fremtiden når patchen kommer ut :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Trodde enhanced edition var en versjon av the witcher du måtte kjøpte der masse ting var fiksa, men tok vist feil siden det tydeligvis er en path :p

 

Når kommer den ut? hva skal den fikse? og dere sier dere venter med å spiller videre til den kommer, må man da starte ny game for å kunne spille med patchen eller? isåfall er det virkelig verdt å vente?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...