Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke solgt spillet ennå, så det er mulig jeg gir det en ny sjanse når den oppgraderinga kommer. Problemet er at det er så mange svært bra spill ute nå at jeg ikke gidder bry meg noe særlig med "brukbare" spill. Kanskje ved neste spilltørke. Det kommer jo som regel svært få bra spill om sommeren, så vi får se da. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har et lite problem, jeg har akkurat gjort en quest for Kalkstein, men han er borte, jeg finner han ikke, så tenkte jeg "han har sikkert gått et annet sted", så jeg tracket questen, men det var på samme stedet, jeg finner han rett og slett ikke, han er søkk borte. Noen andre som har dette problemet eller vet hvor han er hen?

Lenke til kommentar
Hei, jeg har et lite problem, jeg har akkurat gjort en quest for Kalkstein, men han er borte, jeg finner han ikke, så tenkte jeg "han har sikkert gått et annet sted", så jeg tracket questen, men det var på samme stedet, jeg finner han rett og slett ikke, han er søkk borte. Noen andre som har dette problemet eller vet hvor han er hen?

 

Hadde faktisk samme problemet. Sjekk i svampen, når du får tilgang til tårnet er han der tror jeg.

Lenke til kommentar
http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ion-The-Witcher

 

Av en eller annen grunn får jeg ikke lyst til å spille det...

 

Den omtalen er sannsynligvis den dårligste ZeroPunctuation har lagd til dags dato, og bør ikke tas alvorlig mht å kjøpe spillet.

 

Har sett alle de andre omtalene hans, og er helt enig. Han bør holde seg unna RPG, både Mass Effect og Witcher omtalen var elendige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...