Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp med et problem i part III:

 

 

Skal velge om jeg vil få med Siegfried eller Yaevinn mot Salamandrene, men jeg finner bare Siegfried. Vet at Yaevinn skal finnes i Vivaldi's hus, men han er ikke der! Bug? Valgte å være på lag med Siegfried ved bankoppgjøret, men jeg burde vel likevel kunne finne Yaevinn nå, eller er jeg nødt til å velge Siegfried videre også nå?

 

hei ser her http://guides.gamepressure.com/thewitcher/ den hjelper deg igjennom spillet, ennå ikke ferdig med spillet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp med et problem i part III:

 

 

Skal velge om jeg vil få med Siegfried eller Yaevinn mot Salamandrene, men jeg finner bare Siegfried. Vet at Yaevinn skal finnes i Vivaldi's hus, men han er ikke der! Bug? Valgte å være på lag med Siegfried ved bankoppgjøret, men jeg burde vel likevel kunne finne Yaevinn nå, eller er jeg nødt til å velge Siegfried videre også nå?

 

hei ser her http://guides.gamepressure.com/thewitcher/ den hjelper deg igjennom spillet, ennå ikke ferdig med spillet :p

 

 

Hei ja takk for tipset, men jeg har sjekket.... :)

Lenke til kommentar
Kunnne dere være så snill å legge inn SPOILER??? Om dere ikke veit hvordan det gjøres, så trykk "Sett inn spesialelement" oppe til venstre når dere skriver meldingen, også trykker dere på spoiler!

 

VistaGames:

Hvordan fikk du til at spillet ikke hoppet ut til skrivebordet?

ikke vær her da, idiot.

 

Bruk av spoiler er en selvfølge når man kan avsløre deler av spillet for andre. Det er mange grunner til å lese på forumet her :)

Lenke til kommentar

De viktigste av drikkene, etter min mening:

 

Swallow - for helse er alltid kjekt å ha.

Cat - å se i mørket når det trengs og ikke snuble omkring i blinde

Blizzard - bullet-time effekt og bedre sjanse til å lykkes i vanskelige kamper

 

Det finnes mange flere, såklart, men disse er hovedsaklig de jeg bruker.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med et problem i part III:

 

 

Skal velge om jeg vil få med Siegfried eller Yaevinn mot Salamandrene, men jeg finner bare Siegfried. Vet at Yaevinn skal finnes i Vivaldi's hus, men han er ikke der! Bug? Valgte å være på lag med Siegfried ved bankoppgjøret, men jeg burde vel likevel kunne finne Yaevinn nå, eller er jeg nødt til å velge Siegfried videre også nå?

 

 

 

Jeg valgte å hjelpe Yaevinn under bankopprøret og kunne derfor ikke velge Siegfried. Han hang fortsatt utenfor tempelet men han sa bare ting som "Traitor!" og "How could you?" og lignende. Jeg var derfor nødt til å velge Yaevinn som var i huset til Vivaldi. Siden du hjalp Siegfried er jeg ganske sikker på at Yaevinn ikke dro til Vivaldi alikevel, men tilbake til skogen eller ble drept. Derfor tror jeg at du må velge Siegfried.

 

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med et problem i part III:

 

 

Skal velge om jeg vil få med Siegfried eller Yaevinn mot Salamandrene, men jeg finner bare Siegfried. Vet at Yaevinn skal finnes i Vivaldi's hus, men han er ikke der! Bug? Valgte å være på lag med Siegfried ved bankoppgjøret, men jeg burde vel likevel kunne finne Yaevinn nå, eller er jeg nødt til å velge Siegfried videre også nå?

 

 

 

Jeg valgte å hjelpe Yaevinn under bankopprøret og kunne derfor ikke velge Siegfried. Han hang fortsatt utenfor tempelet men han sa bare ting som "Traitor!" og "How could you?" og lignende. Jeg var derfor nødt til å velge Yaevinn som var i huset til Vivaldi. Siden du hjalp Siegfried er jeg ganske sikker på at Yaevinn ikke dro til Vivaldi alikevel, men tilbake til skogen eller ble drept. Derfor tror jeg at du må velge Siegfried.

 

 

Takk for svar, ja jeg regner med at det er slik som du sier...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette har blitt nevnt før men det hadde vært utrolig kult hvis det var en måte man kunne se på alle de korta med bilde av damene du har -erobret- gjennom spillet. Er det noen mulighet for det eller er de bare synlig etter en -erobring-?

 

Jeg synes det er utrolig friskt med et rollespill rettet mot voksne for en gangs skyld. Dette er noe av det beste jeg har spillt på en stund av rollespillsjangeren selvom det like godt grenser over til et adventure spill. Og som en slags crossover mellom rpg og adventure så gjorde de det bra.

Lenke til kommentar
Det er bare å gå inn på chracters i Journalen din og trykke på navnene til dine "Erobringer" i hjørnet på bildene er det et hjerte bare trykk på det så får du se samle kortene.

 

Ang de hjertene, jeg har bare feid over 2 så langt..........triss og shani, men jeg har bare et kort på shani og ikke triss på tross at jeg har hatt henne, skal det vær slik at jeg ikke får det første kortet til triss siden det var i prologe ?

Lenke til kommentar
Ang de hjertene, jeg har bare feid over 2 så langt..........triss og shani, men jeg har bare et kort på shani og ikke triss på tross at jeg har hatt henne, skal det vær slik at jeg ikke får det første kortet til triss siden det var i prologe ?

Da har du gått glipp av noen erobringer i kapittel én... Og jeg fikk kort på Triss i prologen. Kanskje du gjorde noen "gale" valg i dialogen?

Lenke til kommentar

mm bare for og vær sikker på at dere vet hva jeg mente i tilfelle jeg forklarte litt dårlig her, altså jeg fikk eller rettere sagt såå kortet av henne men når jeg går til characters så er det ingen hjerte i hjørne som jeg kan trykke på, jeg har heldigvis ikke gått feil i dialogen hehe for jeg har tross alt feid over henne, wouldt miss it for the world :grin:

 

Er heldigvis ikke så vanskelig å svare riktig i dialogen: wanna stay awhile.......hmmm OKEY :innocent:

 

Edit: ikke så viktig men var akkurat innom spillet igjen og så at jeg ga feil navn på vesna, jeg mente vesna ikke shani, må ha vært ett navn jeg kom over på nettet.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...