Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm. når eg er ferdig i outskirts of vizima, og er ved millers gate, så er det film sekvens der "Sergeant" kjem ut, og etter hovedkarakteren har kasta sverdet, så blir alt svart. har tilogmed prøvd å reinstallere the witcher. har prøvd med 1.2 patch også:(

 

 

Bruk spoiler tag!!

Endret av Swayne
Lenke til kommentar

Mottok min kopi på julaften ....så hyggelig hehe. Anyways......ang oppgraderings systemet så leste jeg i bruksanvisninga men vet ikke om jeg forstod det riktig. Det er 10 nivåer per level og det er 10 levels, så til sammen 100 sub-levels, var det riktig ? og du mottar talents for hvert sub nivå, da må du jo kunne fylle ut alle skillene til slutt. Blir vel ganske mange talents etter hvert.

Lenke til kommentar

Trur du har misforstått, vet dessv ikke noe særlig om wow systemet. Men man mottar talents for hver level man går opp og som du ser fra posten min over så lurer jeg på om når man kommer til level 10 går man da opp til ett nytt nivå (eller vice versa), (hvis man går ut ifra jeg har forstått det riktig at det er 100 "sub-levels", 10 for hvert nivå\rank)

 

F.eks når jeg spilte demoen så så jeg at det var ihvertfall 10 levels og begynte og lure litt om det bare var 10, jeg syntes jo det er veldig gøy med mange levels jeg.

 

Det står noe i bruksanvisningen at man får en ny rank for hver 10 level.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Trur du har misforstått, vet dessv ikke noe særlig om wow systemet. Men man mottar talents for hver level man går opp og som du ser fra posten min over så lurer jeg på om når man kommer til level 10 går man da opp til ett nytt nivå (eller vice versa), (hvis man går ut ifra jeg har forstått det riktig at det er 100 "sub-levels", 10 for hvert nivå\rank)

 

F.eks når jeg spilte demoen så så jeg at det var ihvertfall 10 levels og begynte og lure litt om det bare var 10, jeg syntes jo det er veldig gøy med mange levels jeg.

 

Det står noe i bruksanvisningen at man får en ny rank for hver 10 level.

 

 

Man får 10 lvl's, deretter en ny rank med ti levels til og slik fortsetter det en god stund :) Kom meg til den fjerde tror jeg det var. Men fulførte ikke hele ranken før jeg klarte spillet så vet ikke om det er fler.

Lenke til kommentar
Minner mest om Knights of the Old Republic da de bruker en tungt oppgradert versjon av spillmotoren. Jeg vil antyde at Witcher er vel så bra som Oblivion, selv om jeg kanskje får pepper av Oblivion-fanboys for det. :)

 

Erh, det er bassert på Aurora motoren, den som Neverwinter nights bruker, men ja, det er visse likheter mellom det og Kotor. (Selv mener jeg at kotor er kongen på haugen når det gjelder rpp)

 

Likte The Witcher veldig, veldig, veldig godt, men det var på langt nært så langt som Oblivion, de er imo, likestilte.

Lenke til kommentar
Trur du har misforstått, vet dessv ikke noe særlig om wow systemet. Men man mottar talents for hver level man går opp og som du ser fra posten min over så lurer jeg på om når man kommer til level 10 går man da opp til ett nytt nivå (eller vice versa), (hvis man går ut ifra jeg har forstått det riktig at det er 100 "sub-levels", 10 for hvert nivå\rank)

 

F.eks når jeg spilte demoen så så jeg at det var ihvertfall 10 levels og begynte og lure litt om det bare var 10, jeg syntes jo det er veldig gøy med mange levels jeg.

 

Det står noe i bruksanvisningen at man får en ny rank for hver 10 level.

 

 

Man får 10 lvl's, deretter en ny rank med ti levels til og slik fortsetter det en god stund :) Kom meg til den fjerde tror jeg det var. Men fulførte ikke hele ranken før jeg klarte spillet så vet ikke om det er fler.

 

Oki men har ranken du får noe og si i praktisk betydning ? jeg mener får du noen ekstra talents f.eks for hver ny rank i tillegg til talentsene du normalt mottar per level. Når får man silver talents og gold talents ? Har søkt meg gal på google etter detaljer på hvordan systemet fungerer men ikke funnet ut av det, men har lest folk nevnt at du kan ihverfall makse ut alle bronze skillsene, kan dette bekreftes ? Og btw har lest en vag antydelse til at maks rank er 5 da er det i så fall ikke 100 sub-levels som jeg tidligere lurte på men 50 hvis det stemmer.

 

Har søkt siden julaften når jeg mottok spillet men er vel for tidlig til at slik info er blitt beskrevet ennå, men mens jeg skriver dette minnes jeg at jeg så en ugivelses dato i oktober, kanskje ikke for tidlig allikevel da.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Spill bare spillet, du. Trenger ikke vite om ALT på forhånd. Du får silvertalents når du når en viss level sammen med bronze talents. Ikke før. Og som jeg sa over, det eneste de brukes til er å forsterke (og kjøpe nye) skills du chainer sammen med sverdet ditt.

Hvert steg bortover fra venstre mot høyre er nye special attacks. nr IV er det fjerde angrepet i rekka, den når du ikke før du er høy nok level til å få riktig type talents.

 

Ting du legger til i Grad I f.eks. påvirker det første spesialangrepet (når du slår mens pekeren lyser opp), f.eks. stun eller knockdown. Ting du legger til i Grad II påvirker det andre angrepet i kjeden. De siste par radene er bare finishing moves.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Oki.

 

Og bytex som jeg sa over så misforsto du nok spm mitt for det var ikke det jeg lurte på, ikke at det spiller noen rolle nå for nå trur jeg at jeg har funnet ut at det er 50 sub-levels som forklart i min forrige post. Og btw så bruker man også talents til div attributes og signs ikke bare forsterke og kjøpe nye skills til å chaine sammen med sverdet.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med et problem i part III:

 

 

Skal velge om jeg vil få med Siegfried eller Yaevinn mot Salamandrene, men jeg finner bare Siegfried. Vet at Yaevinn skal finnes i Vivaldi's hus, men han er ikke der! Bug? Valgte å være på lag med Siegfried ved bankoppgjøret, men jeg burde vel likevel kunne finne Yaevinn nå, eller er jeg nødt til å velge Siegfried videre også nå?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...