Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet et godt stykke uti chapter 3, men har et problem med at Angus ikke dukker opp. Har leita rundt heile Temple Quarter, men finner han ikke.

Har lokalisert huset hans, men han er ikke der heller.

Er det mulig at man gjør feil valg slik at man blir buttfucked?

Har gjort omtrent alle quester som er tilgjengelige, kan det vere mulig å utføre dei i feil rekkefølge?

Har utrydda alle salamandra i the Swamp som er ene halvdelen av oppgava frå han handelsmannen(van vaarrden eller noke nesten lignende?) og den andre halvdelen er å lokalisere og drepe den Angus.

Har noen tips til korleis eg kan komme videre?

Lenke til kommentar

Jeg tørr ikke lese posten foran, virker som en spoiler :p håper folk legger spoilere i sånn spoiler greie.. ellers blir sikkert folk som ikke har spilt spillet skremt vekk fra tråden.

 

Jeg må bare komme med et spørsmål til. Kan man drepe folk i byen? Dra fram sverdet og hugge hodet av en plagsom tigger f. eks? :p

 

Og hvis man kan det, får det konsekvenser? blir folk i byen redde for deg, sinte vakter osv?

Lenke til kommentar
Grunnen til at det kan være lurt å vente, er at det skal vistnok være sagt at mange av endringene i den nye patchen vil gjøre eksisterende saver ukurante.

 

Seriøst? I så fall legger jeg spillet på hylla, gidder ikke kjøre opp til og med act II på nytt, og blir gal av den konstante loadingen slik spillet er nå før patchen. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg tørr ikke lese posten foran, virker som en spoiler :p håper folk legger spoilere i sånn spoiler greie.. ellers blir sikkert folk som ikke har spilt spillet skremt vekk fra tråden.

 

Jeg må bare komme med et spørsmål til. Kan man drepe folk i byen? Dra fram sverdet og hugge hodet av en plagsom tigger f. eks? :p

 

Og hvis man kan det, får det konsekvenser? blir folk i byen redde for deg, sinte vakter osv?

 

Selvsagt kan du ikke det. Du får ikke target på dem engang. Det er ikke oblivion dette her.

Lenke til kommentar

Har plukket opp spillet igjen, etter en liten pause og må si jeg fortsatt elsker det. Digg historie, morsomme quester og nydelig grafikk og musikk.

 

MEN.. Cut-scenen er helt sinnsyke dårlige hos meg!! Jeg kjører absolutt alt på fullt uten problemer, og det ser nydelig ut når jeg spiller, men med en gang det skifter til cut-scenes blir grafikken direkte stygg, for ikke å si utrolig "hakkete". Jeg tror dette er det eneste spillet i historien som har framerate problemer i de pre-rendra filmene, men ikke i spillet.

Jævlig frustrerende dette, ettersom det ødelegger noe som kunne ha vært en fullkommen opplevelse for meg, historiemessig. Drit i loading, fiks cut-scenes sier jeg. Er faktisk vant med loadinga nå, så håper på bedre cut-scenes, samt at en ikke trenger å begynne på nytt, i neste patch.

Lenke til kommentar
Har plukket opp spillet igjen, etter en liten pause og må si jeg fortsatt elsker det. Digg historie, morsomme quester og nydelig grafikk og musikk.

 

MEN.. Cut-scenen er helt sinnsyke dårlige hos meg!! Jeg kjører absolutt alt på fullt uten problemer, og det ser nydelig ut når jeg spiller, men med en gang det skifter til cut-scenes blir grafikken direkte stygg, for ikke å si utrolig "hakkete". Jeg tror dette er det eneste spillet i historien som har framerate problemer i de pre-rendra filmene, men ikke i spillet.

Jævlig frustrerende dette, ettersom det ødelegger noe som kunne ha vært en fullkommen opplevelse for meg, historiemessig. Drit i loading, fiks cut-scenes sier jeg. Er faktisk vant med loadinga nå, så håper på bedre cut-scenes, samt at en ikke trenger å begynne på nytt, i neste patch.

 

 

Jeg opplever også at det blir hakkete under cutscenes... men ikke at grafikken går ned. Men jeg tror jeg overlever :D

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med noe litt uti chapter 3 nå.

 

 

Jeg skal få allies til å hjelpe med Salamandra. Enten Yaevenn, Sigfried eller Velerad. Velerad vil ikke, så hva skal jeg gjøre nå..? Prøvde den guiden som ble linka til tidligere, men der stod det bare at jeg skulle treffe en gutt på gaten, etter å ha klart posh reception. Jeg finner ikke han her i hvertfall.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...