Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips


Anbefalte innlegg

Dæven, fikk spilt i hele 1 1/2 time i dag! Det lengste hittil :new_woot:

Starta med at jeg kunne spille hele toturial, deretter klikka det hvert 15min. Dermed fant jeg ut at jeg skulle oppgradadere gpu drivere, og dette hjalp! I går kunne jeg spille 1t før det klikka, og idag altså 1 1/2 time.

 

Men de burde kanskje komme med en ny patch snart...

 

Det hjalp med nye drivere ja :)

Samme her, kan spille i timesvis uten at jeg hopper ut nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men bare lurte på en ting. Nå har jeg kommet til at jeg skal bestemme om jeg skal støtte heksa eller reverend... Har det mye å si hvem jeg støtter med tanke på vidreutvikling i spillet? (svar på dette helst uten å røpe for mye av storyen videre, helst ja eller nei svar) ;)

 

Det som er så bra med dette spillet, er at de fleste slike avgjørelser du tar kommer med konsekvenser senere. Jeg vil anbefale deg å ta denne avgjørelsen slik du selv føler for, istedenfor å spør andre hva som er "lurest" :)

 

 

F.eks. avgjørelsen jeg tok i forhold til å la "ekornene" ta med seg mat og våpen (virket jo som det var det beste) bet meg hardt i stumpen noen timer senere. Samtidig tror jeg noe tilsvarende ille ville ha skjedd med noe annet hvis jeg hadde valgt annerledes. På samme måte ser jeg absolutt for meg at min beslutning om å la Abigail leve kommer til å få uante konsekvenser senere i spillet. Jeg gleder meg! :D

 

 

Lenke til kommentar
Dæven, fikk spilt i hele 1 1/2 time i dag! Det lengste hittil :new_woot:

Starta med at jeg kunne spille hele toturial, deretter klikka det hvert 15min. Dermed fant jeg ut at jeg skulle oppgradadere gpu drivere, og dette hjalp! I går kunne jeg spille 1t før det klikka, og idag altså 1 1/2 time.

 

Men de burde kanskje komme med en ny patch snart...

 

 

Skjønner ikke dette jeg.....jeg kan spille i timevis uten problemer, xp....amd 4200+ duo, 7900GTX

Lenke til kommentar

Jeg har en annet problem også. Fant ikke ut hvordan man lager sånn "spoiler beskyttelse så jeg bare advarer først.

 

MULIG SPOILEEEEEEEEER!! Akkurat etter du har kommet ut av "tutorial slottet".

 

IKKE LES VIDERE OM DU IKKE VIL FÅ HELE DIN OPPLEVELSE AV SPILLET ØDELAGT FOR LIVET blablalba.

 

Så altså...

 

The Reverend er ikke i huset sitt... er dette en del av plottet eller har han bare tatt seg en tur?

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Handler bare om å bli vant til det... gi det et par timer, så går det nok fint =) Må bare tilføye at poker med terninger er en genial måte å tjene penger på! hvis dere ikke har prøvd det, så prøv! Genialt

 

(Nope, ser ikke på det som en spoiler, ettersom det har stått de fleste steder jeg har lest at man kan spille terning-poker)

Lenke til kommentar
Oia ok. Skal lete videre.

 

Tenkte kansje det var en eller annen stor konspirasjon, og at han var blitt myrdet av ondskapsgjengen eller noe sånt.. menmen.

 

NPCen i The Witcher lever et eget "liv". De har rutiner og går rundt overalt. Noen stopper i "Inn" andre besøker andres hus.

 

Står det at du skal snakke med noen en viss plass og han/hun ikke er der så er det bare å komme tilbare seinere, eller så er det en viss klokkeslett du skal treffe personen.

Lenke til kommentar

Har bare et par spørsmål ang. chapter 2:

 

Har kommet så langt at jeg skal til et tårn og hente noen greier å ut til "dike", men porten er låst med ordre fra sjefen... Kan noen gi meg en løsning på det uten å røpe for mye av handlingen?

 

Har også besøkt Shani et par ganger nå, og blir alltid møtt av ho sure dama (men jeg har fått prata med Shani et par ganger da), hvordan får jeg gamla til å bli blid? Og kan jeg få Shani til å like meg "enda" bedre ;)

 

Lenke til kommentar

 

Når jeg skulle ut til "the Dike" så stod sjefen, altså han du møtte i kloaken, der. Jeg pratet litt med han og han sa til vaktene at jeg fikk tilgang til "the dike". Vanligvis er han å finne til høyre for de to som selger armour og diverse, inne i vaktbygningen eller noe.

 

Har ikke skjedd noe mellom meg og shani enda, men får se ;) er på act 2.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...