Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått spillet fra jobben, og her kan vi poste hva vi synes om The Witcher.

Jeg er alltid sulten etter et nytt bra rollespill og The Witcher er kanskje det spillet som vil overta tronen etter Obivion? Vi får se.

Leser litt i manualen og gleder meg til å teste ut Mini-Games som Dice Poker, Fistfights og Drink Up! :)

Kommer tilbake med førsteinntrykk når jeg har fått spilt det litt.

Update: Ja jeg fikk det faktisk fra jobben!

115238.jpeg

115239.jpeg

115240.jpeg

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er visstnok mange som har fått dette spillet fra "jobben" i dag :)

Det er faktisk folk som kjøper spill i stedet for å skaffe de på annen måte. Jeg fikk det fra jobben ja.

Regner med ord ikke er bevis nok så jeg tok noe bilder.

Trykk på bilde for større.

115238.jpeg

115239.jpeg

115240.jpeg

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
ser fram til det.

kan du si noe om pop-up's er like frekvente og ille som i oblivion?

Har ikke kommet så langt ennå. Holder på i starten og der vandrer jeg inne i et slott.

Alt jeg kan si så langt er at Introen er noe av det beste jeg har sett og spillet i seg selv virker veldig lovende. Masse action, god stemning, voice acting er drit bra og det hele virker utrolig bra.

Gleder meg til å gjennomføre starten og skal ut i den store verden :)

Lenke til kommentar

Var jo begeistret for spillet helt til jeg kom til slåssesystemet hvor jeg måtte klikke på fienden for å slå :( Herregud er så lei av å bli skuffet nå, gledet meg til å kunne mestre sverdslåssing så er det automatisk som ett MMORPG :( Penger utav vinduet

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Var jo begeistret for spillet helt til jeg kom til slåssesystemet hvor jeg måtte klikke på fienden for å slå :( Herregud er så lei av å bli skuffet nå, gledet meg til å kunne mestre sverdslåssing så er det automatisk som ett MMORPG :( Penger utav vinduet

Ble skuffa når jeg hører det der, en grunn i seg selv til å ikke skaffe spillet. Men skal prøve å gi det en sjangse uannsett.

EDIT: Når jeg tenker meg om, var det faktisk klikke systemet som ødla Two Worlds. Spillet hadde sikkert bra historie osv, men selve slossingen som i et MMORG spill ødla alt, er redd The Witcher er ødlagt også .. :(

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ikke helt riktig. Du kan gjøre komboer og andre ting som hoppe til sidene.

Lenke til kommentar
Hvordan mener dere slosse systemet bør være da?

Noe av det samme som f.eks. Oblivion har.. da føles det virkelig ut som du er med på å sloss :)

NEI NEI, herregud, det er det verste systemet for RPG spill. Bedre med sånn som Baldurs Gate 2, Neverwinter Nights osv. Dice og statistik. Treff og bom.

Det er SÅNN rpg skal være.

Lenke til kommentar

Cry more n00b! hva forventa du deg da? Klikk (Autofight) lage kaffe, spise middag, Level up? D: NoThx.

Kampsystemet er bra, du må klikke etter intervaler og time skikkelig så du ikke detter ut av stance osv <3

Du kan se en walkthrough på www.gametrailers.com bare søk på "The Witcher". Han forklarer hvorfor det er sånn og, tror jeg? Det finner du ut av.

Og BTW: Mener ikke å være frekk der jeg sier Cry more n00b! men jeg synes du søt litt på den beste delen av spillet :p men du har jo lov å ha dine egne meninger du og.

Kthx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...