Gå til innhold

Noen som vet epostadressen til CDON?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Fikk kontakt med dem til slutt.

Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling.

Synes litt for mange forlanger dette for tiden.

Selvsagt er dette drøyt, men du som kunde har eneste mulighet til å gjøre noe med dette.

Forskuddsbetal i form av f.eks VISA/Mastercard - eller finn en annen butikk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Selvsagt er dette drøyt, men du som kunde har eneste mulighet til å gjøre noe med dette.

Forskuddsbetal i form av f.eks VISA/Mastercard - eller finn en annen butikk.

Finn en annen butikk, det er mitt råd også. Jeg har veldig dårlig erfaring med CDON sin kundeservice. Etter purring har det tatt opp til 16 dager å få svar på e-post. Ofte er svarene i enstavelser og de er lite imøtekommende. Useriøs butikk som heller ikke følger norske regler om angrefristskjema, lånetelefon osv.

Endret av improve
Lenke til kommentar

På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten.

jeg sier det samme. STYR UNNA!

jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten!

er så lei av denne dårlige service. betalte jo tross alt 2000for spillen!

hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her.

blir så lei !!!

om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten!

hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her.

blir så lei !!!

om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg?

Om du skriver på samme måte til CDON som du gjør her er det jo mulig de må ansette en kode-knekker eller tolk, for det er jo ikke lett å lese det du skriver...

Når så det er sagt, så skal jeg teste selv nå. Fikk feilsendt en skive, så får vi se hvordan det går. Første gangen jeg behøver hjelp, så det blir spennende. Håper virkelig ikke det blir problemer...

Lenke til kommentar

blir så lei !!!

Om du skriver på samme måte til CDON som du gjør her er det jo mulig de må ansette en kode-knekker eller tolk, for det er jo ikke lett å lese det du skriver...

Når så det er sagt, så skal jeg teste selv nå. Fikk feilsendt en skive, så får vi se hvordan det går. Første gangen jeg behøver hjelp, så det blir spennende. Håper virkelig ikke det blir problemer...

Håper dem ikke baserer kundeservicen sin etter språkkunnskaper til folk som handler derifra, blir jo omtrent diskriminering det. Tenk på folk med dysleksi\lærevanskeligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...