hans A Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har prøvd å lete på siden deres under kundeservice, men finner ingen epostadresse. Ser ikke ut som de ønsker kontakt med kundene. Fant en adresse på nettet "[email protected]", men vet ikke om denne er rett? Noen som vet eposten deres? Prisene deres er bra men servicen er en annen sak! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skulle likt å vist det selv. De har en noe suspekt kundeservice ja!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ser ikke ut som om de har noen epost-adresse. Du må gå via kundesenteret deres for alle hendvendelser http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1060&am...p;page=custserv Men ser ut til at du må logge deg inn og... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 [email protected]. Men er ikke sikkert de svarer om ikke du går via support opplegget dems. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg brukte support opplegget deres og fikk svar dagen derpå. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg brukte support opplegget deres og fikk svar dagen derpå. Hvilken kategori gikk du under? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet eposten deres? Jeg har kommunisert med dem via denne: [email protected] Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk kontakt med dem til slutt. Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling. Synes litt for mange forlanger dette for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk kontakt med dem til slutt.Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling. Synes litt for mange forlanger dette for tiden. Selvsagt er dette drøyt, men du som kunde har eneste mulighet til å gjøre noe med dette. Forskuddsbetal i form av f.eks VISA/Mastercard - eller finn en annen butikk. Lenke til kommentar
improve Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Selvsagt er dette drøyt, men du som kunde har eneste mulighet til å gjøre noe med dette.Forskuddsbetal i form av f.eks VISA/Mastercard - eller finn en annen butikk. Finn en annen butikk, det er mitt råd også. Jeg har veldig dårlig erfaring med CDON sin kundeservice. Etter purring har det tatt opp til 16 dager å få svar på e-post. Ofte er svarene i enstavelser og de er lite imøtekommende. Useriøs butikk som heller ikke følger norske regler om angrefristskjema, lånetelefon osv. Endret 29. november 2007 av improve Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling.Synes litt for mange forlanger dette for tiden. På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten. Lenke til kommentar
heihai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling.Synes litt for mange forlanger dette for tiden. På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten. jeg sier det samme. STYR UNNA! jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten! er så lei av denne dårlige service. betalte jo tross alt 2000for spillen! hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her. blir så lei !!! om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg? Lenke til kommentar
Tweetie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling.Synes litt for mange forlanger dette for tiden. På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten. jeg sier det samme. STYR UNNA! jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten! er så lei av denne dårlige service. betalte jo tross alt 2000for spillen! hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her. blir så lei !!! om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg? Om du skriver på samme måte til CDON som du gjør her er det jo mulig de må ansette en kode-knekker eller tolk, for det er jo ikke lett å lese det du skriver... Når så det er sagt, så skal jeg teste selv nå. Fikk feilsendt en skive, så får vi se hvordan det går. Første gangen jeg behøver hjelp, så det blir spennende. Håper virkelig ikke det blir problemer... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ser at de har innført krav om personnummer også ved girobetaling.Synes litt for mange forlanger dette for tiden. På småbeløp, som det ofte blir hos CDON, synes jeg det bør være unødvendig med kredittsjekk for å sende faktura. Bokklubber forlanger for eksempel aldri det. Men på større beløp (over 1000 el.) synes jeg det er helt greit at de ber om fødselsnummer (det er det alle elleve sifrene heter - det er de fem siste som er personnummeret. De trenger alle elleve) for å sjekke kredittverdigheten. jeg sier det samme. STYR UNNA! jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten! er så lei av denne dårlige service. betalte jo tross alt 2000for spillen! hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her. blir så lei !!! om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg? Om du skriver på samme måte til CDON som du gjør her er det jo mulig de må ansette en kode-knekker eller tolk, for det er jo ikke lett å lese det du skriver... Når så det er sagt, så skal jeg teste selv nå. Fikk feilsendt en skive, så får vi se hvordan det går. Første gangen jeg behøver hjelp, så det blir spennende. Håper virkelig ikke det blir problemer... Håper dem ikke baserer kundeservicen sin etter språkkunnskaper til folk som handler derifra, blir jo omtrent diskriminering det. Tenk på folk med dysleksi\lærevanskeligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå