Gå til innhold

Er det en side man kan se PSN?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er det ikke bare å lage en sånn account, vi skulle ikke ha trengt å lage en US account for å få tilgang til det de har tilgang til. Vi har alle kjøpt en PS3, hvorfor får vi ikke samme behandling som de i USA og Japan? Helt utrolig av Sony syns nå jeg. Får vel se hva de gjør etterhvert, jeg er ikke skuffa med konsollen. Den var som forventet, men PS Store skuffa meg noe enormt =/ Er ikke i nærheten av Xbox Live Marketplace, det må jeg si.

Lenke til kommentar
er vel ikke akkurat sony sin skyld at europere er så jævla kresene på språket sitt så de må vente til folk oversetter demoene til f.eks Tysk, fransk og spansk som ofte må gjøres

Det er ikke mange demoer jeg har sett med flere språk, ikke før jeg kjøpte PS3 da :p (Heavenly Sword). Jeg ser ikke noe grunn til at de skal gjøre det, demo er en demo. En smakebit av den fulle versjonen.

Lenke til kommentar
er vel ikke akkurat sony sin skyld at europere er så jævla kresene på språket sitt så de må vente til folk oversetter demoene til f.eks Tysk, fransk og spansk som ofte må gjøres

Det er derfor Ratchet and Clank som man lastet ned fra US store hadde norsk tale om man hadde norsk under innstillinger på ps3?

Nei den kjøper jeg ikke av Sony etter den opplevelsen, tror dette har kun med anntall mennesker og prioritering hos Sony.

Lenke til kommentar

Amerikansk trykte spill kommer til Europa på en sen båt, og ikke med fly medmindre du importerer spillet direkte ifra USA.

Shipping til butikk har også bedre infrastruktur i statene, og derfor blir det litt forskjell på release-date i Europa og USA som oftest.

Også demoene blir prøvd å komme ut i en bestemt tid før release, istedenfor en og en halv måned før. Har hørt det var tilfellet med RC-demoen, de samhandler altså europa-demoen, med releaset i de europeiske butikkene.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...