Kimelimm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Er det en side man kan se hva som er på PSN og slik her på internett? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=797742 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den vet jeg om Men om det finnes på sony.com eller noe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Den vet jeg om Men om det finnes på sony.com eller noe Det vet jeg ikke men du kan jo prøve å se om du finner noe på playstation.com eller google på playstation store list eller noe. Det burde nå finnes noe informasjon der ute. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hø? Er ikke posten min bra nok heller nå da? Neiiiida, her finner du EU-store. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 nærmeste du kommer er vell det her: har ikke sjekket ut helt hvordan det er selv... trykk på Playstation Store... http://www.us.playstation.com/PS3/Network google er en god venn Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fy flate så stor forskjell det var mellom US og EU store, nesten skammelig, ble utrolig misunnelig også siden jeg så RC demo på US store. Noen som vet om det kommer en demo på EU store også Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 kan vell bare lage en account som sier du er fra US så får du tilgang til den? Er guide på forumet... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 For meg er det ikke bare å lage en sånn account, vi skulle ikke ha trengt å lage en US account for å få tilgang til det de har tilgang til. Vi har alle kjøpt en PS3, hvorfor får vi ikke samme behandling som de i USA og Japan? Helt utrolig av Sony syns nå jeg. Får vel se hva de gjør etterhvert, jeg er ikke skuffa med konsollen. Den var som forventet, men PS Store skuffa meg noe enormt =/ Er ikke i nærheten av Xbox Live Marketplace, det må jeg si. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 er vel ikke akkurat sony sin skyld at europere er så jævla kresene på språket sitt så de må vente til folk oversetter demoene til f.eks Tysk, fransk og spansk som ofte må gjøres Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 er vel ikke akkurat sony sin skyld at europere er så jævla kresene på språket sitt så de må vente til folk oversetter demoene til f.eks Tysk, fransk og spansk som ofte må gjøres Det er ikke mange demoer jeg har sett med flere språk, ikke før jeg kjøpte PS3 da (Heavenly Sword). Jeg ser ikke noe grunn til at de skal gjøre det, demo er en demo. En smakebit av den fulle versjonen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 er vel ikke akkurat sony sin skyld at europere er så jævla kresene på språket sitt så de må vente til folk oversetter demoene til f.eks Tysk, fransk og spansk som ofte må gjøres Det er derfor Ratchet and Clank som man lastet ned fra US store hadde norsk tale om man hadde norsk under innstillinger på ps3? Nei den kjøper jeg ikke av Sony etter den opplevelsen, tror dette har kun med anntall mennesker og prioritering hos Sony. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Amerikansk trykte spill kommer til Europa på en sen båt, og ikke med fly medmindre du importerer spillet direkte ifra USA. Shipping til butikk har også bedre infrastruktur i statene, og derfor blir det litt forskjell på release-date i Europa og USA som oftest. Også demoene blir prøvd å komme ut i en bestemt tid før release, istedenfor en og en halv måned før. Har hørt det var tilfellet med RC-demoen, de samhandler altså europa-demoen, med releaset i de europeiske butikkene. Endret 26. oktober 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå