Gå til innhold

Gitar hero 3 på will eller Xbox360?


analrytter

Anbefalte innlegg

Heisann !

 

Eg sitter heime og stor gleda meg til Guitar hero 3 :)

Men eg veit ikkje om eg skal kjøpe det på Wii eller X360!

Er det store forskjeller mellom Wii Gitaren og 360 gitaren ?

Er 360 gitaren tråløs?

veit at Wii gitaren er tråløs!

Kan noken sei forskjellene mellom dei 2 gitarene og spillene på dei forskjellige konsollene?:)

Visst DU hadde ein X360 og Wii, til kva konsoll ville DU ha kjøpt gitar hero 3 til ?

Det er større sjangse for at X360 går i stykke enn wii , så derfor vurderer eg!

 

 

Takk takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette som stod på wikipedia:

 

Wii exclusive features

The Wii version of the game has several exclusive features, since a Wii Remote must be inserted into the guitar controller. The game will utilize the Wii Remote's wireless capabilities and accelerometer, but will also make use of the rumble feature and the internal speaker, adding a unique touch to this version's gameplay. The internal speaker on the Wii remote can also be optionally set to emit an effect when wrong notes are hit.While the Wii version will feature online play utilizing game-specific friend codes, downloadable content will not be available initially.

 

Bedre kontroll eller nedlastbare sanger er det det står mellom basically :p

 

men som sakt nedlastbare sanger kan jo bli slengt på!

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar

høyst sannsynlig ja.. De har vel sagt at de skal legge ut litt? Men.. igjen sa de at GH2 skulle bli den med mest ekstra innhold.. og, vi så vel kun 4 sangpakker.. hvor alle bare var sanger fra GH1? kanskje de førte på noen fra 80's også?? ikke sikker..

Jeg ville kjøpt til 360.. men, den er nok litt dyrere dessverre.. Siden de bruker wii-moten på wii, så sparer de inn litt der..

Lenke til kommentar
Blir det muli å laste ned Gitar hero 3 sanga på X360 pga Xlive?

 

Ja, det blir mulig.

Det er også mulig på Guitar Hero II idag.

De har vel sagt at de skal satse mer på nedlastbart materiale, dvs at det vil komme flere sanger som du kan laste ned via live (har jo ikke kommet så mange til GHII).

Lenke til kommentar

testet begge gitarene igår og 360 gitaren er helt klart overlegen i det stadiet de er i akkurat nå hvertfall, likte ikke i det hele tatt å spille på wii, virket som det lå en liten delay hele tida slik at det ble mye vanskeligere å time. Rumble funksjonen var ganske kult tho. begge er trådløse bare så det er 100% bekreftet, så jeg ville valgt 360 fordi du da får downloadable content med en gang også. Hvis wii kontrolleren blir litt bedre er kanskje det et bedre valg tho, siden den bundlen koster mindre.

Lenke til kommentar

Det er ingen forskjell på designet mellom Wii og X360 gitaren. Forskjellen er at Wii gitaren har noen ekstra features grunnet bruk av Wiimoten...

 

Både Wii og x360 versjonen skal få online multiplayer med de samme funksjonene, bortsett fra at X360 får nedlastbare sanger fra start. De har sagt at de jobber med å få dette inn i Wii også, men det vil uansett ikke være klar for lansering og de har ikke gitt noen løfter...

 

Grafikken er også bedre på X360 versjonen, men jeg spilte det igår og jeg flytter stort sett ikke øya av notene uansett. Det er ikke grafikken som betyr noe i GHIII...

 

Lykke til med valget ;)

Lenke til kommentar
Wii vil og ha nedlastbare songar!

 

Wii-gitaren og 360-gitar bør vere heilt like å bruke, ellers er det dårleg.

 

Med unntak av aktivering av Star-Power så er 360 gitaren helt likt å bruke, prøvde det på elektroworld. Men wii gitaren har vibrasjon og spiller sure toner når du driter deg ut. Wii gir en bedre opplevelse sånn sett, selv om grafikken er litt kjipere...

Lenke til kommentar

Det vil også være mulig å spille online på wii. Nedlastede sanger på wii er fortsatt litt uklart om NÅR det kommer.

 

GS: How is the online play and downloadable content picture shaping up on the Wii?

 

CH: Our hope is on the Wii that we can be the first non-Nintendo title to have downloadable content, so we're working closely with Nintendo to make that happen. Given the success of the downloadable song packs on the Xbox 360, we can make it work on the Wii and every platform. Obviously, Nintendo's first-party titles will be the first out there with DLC and online play, but we're hoping to be the first third-party title with those features.

 

GS: So it won't launch with online play?

 

CH: Unfortunately it won't. But we're working with Nintendo to make it happen down the road. Things are just coming together a little bit too slow for launch.

 

[uPDATE: An Activision representative contacted GameSpot to clarify this issue. The Wii will have online play at launch, and Huang thought the question was only in regards to downloadable content.]

link

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...