Gå til innhold

Grafikkmodul DELL inspiron 8200

Smurfi82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bytte skjermkort på laptop er ingen enkel affære, for å ikke snakke om å få tak i ett nytt skjermkort til en laptop. Slike deler pleier dessuten å koste flesk. Tro meg, jeg forhørte meg om en 1GHz mobile P3 for min Toshiba engang, de skulle ha 9000kr eks. mva!! På den tiden kostet den cpu'en ca. 3000kr inkl. mva hos IT-Butikken.

Det andre du bør tenke på er at du vil miste garaniten fra Dell når bytter deler på en laptop.

Telcontar

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig stor forskjell frem til Radeon 9000 ... men

har forhåpninger om å få kjørt DOOM III... skal visst gå akkurat med Radeon kortet.  

Tenkte muligens det sitter noen med samme maskin og GeForce2 Go...

Om du tror du kan få kjørt Doom III med et Radeon 9000 Go, så kan du nok tro om igjen! Det kortet har dårligere ytelse et Radeon 8500 som er hakket bedre enn GeForce2 TI (snakker om desktop ver. som er noe bedre enn Go ver.) Og jeg med mitt overklokkede GeForce4 TI 4200 kort klarer ikke Doom III knirkefritt (Alpha ver. da selvsakt), på standard config.

Radeon 9000 vil i et system med sterke andre ressurser kjøre mye bedre enn MX440Go, rekorden i 3DMark på et 9000 kort er 10928, det er mer enn jeg får med mitt kort til og med, men dette er en 3GHz P4, så det har endel med saken å gjøre!

Og så har jeg ikke lagt kropp og sjel i å få mest ut av systemet mitt enda, som de som har de rekordene på Futurmark.

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...