Gå til innhold

Bilder fra PS3-versjonen av Lost Planet

Eldritch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må vere bilder fra ein langt uferdig versjon, ellers er det skammelig for Capcom. Det ser jo veldig dårlig ut sammenlignet med 360 versjonen :huh:

Capcom er vel ikke alltid like gode på å få portet spillene sine mellom konsoller. PC-utgaven av Resident Evil 4 står som et trist eksempel i så måte. Firmaet som portet RE4 til PC må ha bestått av to mann, der den ene var konstant dritings og den andre konstant dopa.

Lenke til kommentar

PC utgaven er dritbra, spesiellt gameplayet. Faktisk jævlig bra, ikke bare løpe rundt og skyte som alle andre spill. Absolutt en av de bedre tredjeperson spill der ute. Online er det ihvertfall knall, men det krever vanvittig maskin da Capcom ikke kan å porte spill :) Jeg har rundt 30 fps med 8800 Ultra og 4gb minne på alt høyt. Sier sitt.

Lenke til kommentar
PC utgaven er dritbra, spesiellt gameplayet. Faktisk jævlig bra, ikke bare løpe rundt og skyte som alle andre spill. Absolutt en av de bedre tredjeperson spill der ute. Online er det ihvertfall knall, men det krever vanvittig maskin da Capcom ikke kan å porte spill :) Jeg har rundt 30 fps med 8800 Ultra og 4gb minne på alt høyt. Sier sitt.

Du sier så mye rart du da....

Pc utgaven fikk mye dårligere karakter enn 360 utgaven fikk

Pc versjonen har 67.2 owned..... kan nevne att eurogamer ga pcversjonen 5 av 10 og IGN.com ga 5.8 til pc så ikke si att det spillet er best på pc :S

Og 360 vesjonen har 79.6 ign.com ga lost planet 8.5 og eurogamer 7av 10

Ser att det er masse forskjeller ute å går.......

Kan tenke meg din pc koster mer enn 10000kr

Og Wooow 30 fps er det på 360 utgaven og så :p

Lenke til kommentar

Veldig offtopic men kjører dette spillet med ett snitt på 55-60 fps så jeg tror feilen må sitte mellom skjermen og stolen.

Men tilbake til topic, dette er tidlige bilder fra en port til PS3, vill ikke si noe mere intill jeg ser det ferdige produktet

Lenke til kommentar

Veldig offtopic men kjører dette spillet med ett snitt på 55-60 fps så jeg tror feilen må sitte mellom skjermen og stolen.

Men tilbake til topic, dette er tidlige bilder fra en port til PS3, vill ikke si noe mere intill jeg ser det ferdige produktet

Jeg vil gjerne se sepccsa til din PC, ut ifra PC-en til Avean, må din PC være ganske så nice!

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se sepccsa til din PC, ut ifra PC-en til Avean, må din PC være ganske så nice!

jeg kjørte rundt 50-60 fps her og med dårligere pc enn avean, 8800gts og 2gb ram.. Intel core duo E6750 (eller hva det var)

Lenke til kommentar

Kjørte det fint med 50 fps på min maskin, ikke verdens beste. gav 8k for den!:) eller god nok til å kjøre crysis på ultra high:p det var forøvrig på direct x 9, har ikke vista enda

men kan se på screensa at det ikke helt når xbox versjonen, så dette burde være halvferdig.. ikke det at jeg skal ha spillet uansett

Lenke til kommentar
Likte 360 demoen og tenkte at dette spillet var et sikkert kjøp, men det ble aldri til at jeg kjøpte det.

Kanskje jeg plukker det opp billig til 360 når elkjøp en gang kommer med et 199,- tilbud.

Hehe samme her. Spilte 360 demoen å tenkte at dette spillet skal jeg faenmeg ha! Men ble aldri til at jeg kjøpte det :!: Kjøpte meg nytt grafikkort på komplett (XFX GeForce 8800GTS) å da fulgte det spillet med i pakka så endte opp med det alikevel :) Har ikke spilt det enda da men har installert det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...