UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Har funnet den til 39.99 USD på amazon. Er det noen som har sett en bedre pris? Link Skulle helst ha funnet det på en butikk som skriver ned prisen på pakken, slik at man slipper toll. Endret 24. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Lastet akkurat ned Eyecreate fra US store. Men er jo ikke særlig mye man kan gjøre med det uten Playstation Eye Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva kan man gjøre med EyeCreate? Følger det med noen Eyetoy type spill når man kjøper kameraet? Er det noen spill som har annonsert støtte for kameraet? Dum som jeg var kjøpte jeg kameraet til X360. Har kun brukt det i Uno. Forsåvidt festlig det, men ikke akkurat en god investering Lenke til kommentar
psino Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hrmph. Jeg har EyeToy-kameraet fra et par PS2-spill. Lurer på om dette fungerer? Er det verdt et forsøk? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det skal være støtte for kameraet i Burnout f.eks. Eye of Judgement selvfølgelig Og så er det annonsert(om du ser i eurostore innholdstråden) 3-4 Psn spill i november som bruker kameraet. Det gamle eyetoy kameraet fungere ikke i Eyecreaten, men det fungerer til videochat. Lenke til kommentar
psino Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det skal være støtte for kameraet i Burnout f.eks. Eye of Judgement selvfølgelig Og så er det annonsert(om du ser i eurostore innholdstråden) 3-4 Psn spill i november som bruker kameraet. Det gamle eyetoy kameraet fungere ikke i Eyecreaten, men det fungerer til videochat. Ja, så det nå når jeg var inne i storen og så etter. Har bestilt Eye of Judgment fra vgp, så får vente til jeg får kameraet derfra i neste uke Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Lurte på om jeg skulle bestille Eye of Judgment bare for kameraet Er ikke særlig tålmodig... Amazon.com ville ikke sende spillet til Norge.. jaja.. Noen som vet av andre nettbutikker som kanskje sender dette til norge? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det skal være støtte for kameraet i Burnout f.eks. Eye of Judgement selvfølgelig Og så er det annonsert(om du ser i eurostore innholdstråden) 3-4 Psn spill i november som bruker kameraet. Det gamle eyetoy kameraet fungere ikke i Eyecreaten, men det fungerer til videochat. Ok. Takk for infoen. Jeg får se om spillene som støtter kameraet blir interessante. Hovedgrunnen til at jeg vurderer kameraet er mikrofonfunksjonaliteten. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 spaceworld i bergen har i alle fall eye of judgement ute no, vet ikkje om de har bare playstation eye og. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Koster det penger? Eyecreate ? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Står jo at det skal komme 7 november da http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...icle1391462.ece Eye kamera asså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå