Gå til innhold

EyeCreate ute på Us Store. Hvor får man kjøpt Playstation eye?

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man gjøre med EyeCreate? Følger det med noen Eyetoy type spill når man kjøper kameraet? Er det noen spill som har annonsert støtte for kameraet?

Dum som jeg var kjøpte jeg kameraet til X360. Har kun brukt det i Uno. Forsåvidt festlig det, men ikke akkurat en god investering :)

Lenke til kommentar

Det skal være støtte for kameraet i Burnout f.eks. Eye of Judgement selvfølgelig ;) Og så er det annonsert(om du ser i eurostore innholdstråden) 3-4 Psn spill i november som bruker kameraet.

Det gamle eyetoy kameraet fungere ikke i Eyecreaten, men det fungerer til videochat.

Lenke til kommentar
Det skal være støtte for kameraet i Burnout f.eks. Eye of Judgement selvfølgelig ;) Og så er det annonsert(om du ser i eurostore innholdstråden) 3-4 Psn spill i november som bruker kameraet.

Det gamle eyetoy kameraet fungere ikke i Eyecreaten, men det fungerer til videochat.

Ja, så det nå når jeg var inne i storen og så etter. Har bestilt Eye of Judgment fra vgp, så får vente til jeg får kameraet derfra i neste uke :)

Lenke til kommentar

Ok. Takk for infoen. Jeg får se om spillene som støtter kameraet blir interessante. Hovedgrunnen til at jeg vurderer kameraet er mikrofonfunksjonaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...