Ethernet Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 God dag i stuen. ehm. Hvor mye er det for en angrepille på apoteket? Og hvor kjapt etter samleie må ho ta den? Det er vel helst slik at det bør tas før 48 timer, right? Takk Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Mener og huske at det var maks 72timer etter samleie. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Joda, men for at det skal være sikkert? Edit: Joda, 48 timer Endret 24. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Den skal taes så fort som mulig, seines 72 timer etterpå. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Angrepillen er nødprevensjon og bør ikke brukes regelmessig! Den kan kjøpes på apoteket for ca 150,- og kan kjøpes av alle.. Den skal helst taes innen 12 timer og senest innen 72 timer etter samleiet. Grunnen til dette er at behandlingen er mye mer effektiv i begynnelsen enn på slutten. Det er noen som blir kvalme av angrepille, og kaster man opp innen 2 timer etter pillen er tatt må det taes en ny pille. Det anbefales også å ta en graviditetstest 3 uker etter pillen er tatt for å være siker. Angrepillen er ikk 100% sikker selv om mange mener det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Her i byen koster den 160 kroner, og de har den bak disken, så man må spørre etter den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sikkert greit å ha en slik pille liggende på lur, men har man fast parner og ho bruker p-piller, eventuellt du kondom så ser jeg igrunn ikke poenget med å ha en angrepille i bakhånd.. Er det farlig å bruke angrepille flere ganger? Siden man ikke skal bruke det som prevansjon.. Det skjønner jeg jo da, blir man dårlig + at det koster 160kr å pule, så blir det litt dyrt ja.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det farlig å bruke angrepille flere ganger? Siden man ikke skal bruke det som prevansjon.. Det skjønner jeg jo da, blir man dårlig + at det koster 160kr å pule, så blir det litt dyrt ja.. Er nysjerrig på dette jeg også, OG siden jeg ikke ser vits med å opprette ny tråd lurer jeg på: hva er neste skritt om mensen uteblir og tvilen begynner å komme? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det må vel være graviditetstest det da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det må vel være graviditetstest det da? ...og neste er time hos legen for abort da eller? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det må vel være graviditetstest det da? ...og neste er time hos legen for abort da eller? Det avhenger jo av testen Men ja, det er vel ikke så mye mer å gjøre? Sånn så jeg har forstått det hvertfall. Spontanabort er vel litt risky, og funker vel heller ikke når det har gått 5-6 uker.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke alle som klarer å ta seg av ett barn heller da. Er ikke akuratt det samme å ta abort som det er å slakte en terrorist eller? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Abort er forkastelig! Du har mord på samvittigheten, MORD! Det står i bibelen at du ikke skal drepe. Så bryr ikke jeg meg om bibelen heller Men uansett, hvis du ikke kan ta deg av ungen så forstår jeg godt hvorfor folk tar abort Jeg har ingenting i mot det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg