jvik Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Les mer @ http://gonintendo.com/?p=27894 Kan også lese mer om Famitsu her: http://en.wikipedia.org/wiki/Famitsu * Keeps up the feeling of “I wanna see what’s in the next level!” * Gradually builds up things available in game, keeping a good difficulty balance and level design. * Gravity change gimmicks and special actions improve boss fights. * Wiimote controls work almost too well * Tempo is abnormally good * Just being able to point and gather star pieces in exhilarating. * Game everyone can enjoy Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) nå hvorfor fikk det ikke de 2 siste poengene >.< Endret 24. oktober 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Her har man et spill som fikk 38/40 og så henger man seg opp i de 2 poengene som mangler? Right. Bryr meg ikke mye om de 2 poengene som mangler, bryr meg heller om de 38 poengene den fikk, og gleder meg enda mer til 16 november kommer. Har heldigvis fri i helgen så jeg får kose meg med Metroid Prime 3 mens jeg venter på Mario skal komme. Er bare det at det er så heftig mange spill som kommer i November at det er sykt. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Spillet er et must, henger meg ikke opp i 2 poeng -.- Synes nå at det ikke var no negativ kritikk der så hvorfor 38 av 40? men som du har skrevet bedre å bry seg om de 38 poengene den fikk, gleder meg til å bli SUPER mario i et 3dmario spill Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Andmeldelsen er egentlig japansk, så jeg tror det nok bare er oversatt det som er positivt og noen av de negative punktene. Uansett så er 38/40 eller 95% ekstremt bra. Det er bare 22 spill som har fått høyere enn dette. Noe som sier en god del over kvaliteten. SM64 fikk 39. Men det var enda mer revolusjonerende den tiden det kom. Ingen hadde sett "fullstendig" 3D. I tillegg så gjorde det et hopp for Mario også. Med dette tatt i betraktning, tror jeg SMG kommer til å skrive seg inn i historien som et av de beste plattformerene noen sinne laget. Gleder meg sykt til i morgen. Skal endelig få prøvd dette spillet Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette er jo kjempebra att det får så høyt så jeg vil tippe gamespot og ign gir det over 9 Gleder meg så faen nå, og jeg har bestilt og betalt spillet forlengst hos absoluttspill.no 16november kommer for sent, men ikke trenger jeg å bekymre meg for det, har innen den tid Metroid Prime 3, Call Of Duty 4, Ratchet And Clank og Assassins Creed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Lyst til å se neste lvl? Håper det er som SM64 der du hadde lyst å spille samme lvl-en om igjen for den var så bra. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 skal faen meg ha det på launch! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Enda en tittel som er verdt å invistere i når man evt. skaffer seg en Wii. Ser frem mot en engelsk eller Gamer.no anmeldelse. Birger Lenke til kommentar
kottila Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Enda en tittel som er verdt å invistere i når man evt. skaffer seg en Wii. Ser frem mot en engelsk eller Gamer.no anmeldelse. Birger 97 av det offisielle nintendo magasinet i england. Eneste klagen er visstnok den muligheten man har til å la en annen person rote rundt mens du spiller. Lover bra dette. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Flotte greier. Nesten så jeg burde kjøpe en Wii til nevøene mine i jula. Vurderer mest Xbox 360. Men siden jeg har det selv, tror jeg de liker Wii bedre. Birger Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 skal faen meg ha det på launch! ME 2! FYFAEN det ser så digg ut! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Indeed! Etter å ha hørt rewievs/prewievs fra IGN osv, gler eg meg som h******! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Leste nettopp previews og så litt på bilder hos IGN. Tror jeg blir nødt til å forhåndsbestille det for å få skaffet meg det, og faktisk la være å spille det noen dager etter release - ironisk nok har jeg eksamener i exfac og psykologi både 16. og 22. november. Hårda bud som akademiker. Endret 25. oktober 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har spilt det en del i dag, og det er helt fantastisk. Gleder meg. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spilte det i omtrent en time i dag, og jeg kan allerede si at jeg elsker dette spillet. Et spill fylt med så mye glede er det lenge siden jeg har spilt. Tror faktisk jeg må tilbake til SMW, for å føle den samme gleden. Banelayouten er utrolig genial, og det at man trekkes mot ting med større masse funker også bra. Under hele demoen fikk jeg en følelse at jeg spilte noe jeg aldri før hadde opplevd, samt at kontrollen er utrolig. 16. noveber ser enda lengre unna ut i dag enn den gjorde i går... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen mulighet for at det blir minigames på det ? Hadde vært utrolig fett. Gleder meg til 16.November! Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Fikk veldig lyst på Wii nå . Men hva menes det med at kontrollen fungerer "for bra"? Hvordan kan det at kontrollen fungerer optimalt være negativt (og hvordan kan den fungere bedre en optimalt)? Endret 26. oktober 2007 av Puppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå