Sinusn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skal ha nytt skjerm kort, 8800GTX 768MB eller 2900 XT 512MB men greier ikkje bestemme meg Føler på meg at det kommer snart nye toppkort og om eg skal vente Er det noen som kan argumenter for og imot vilket av dei topp kortenne som er beste kjøpet ..? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 8800GTX er såvidt jeg har fått med meg best. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja men er redd for at det kommer eit nytt GTX kort snart som overgår dagens GTX. har jo snart vert ute i eit år no trur eg Lenke til kommentar
Toad Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 kjøp heller 2 stk 2900Pro og kjør CF.. tror det blir ca samme pris som 1stk 8800GTX Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) kan jo kjøpe 2 stk HD 2900 PRO å kjøre crossfire, koster 1749kr per kort på komplett.. da har du ytelse nok vil jeg tro, til en rimelig penge! har selv bestilt dette.. disse er etter jeg har forstått HELT like XT, bare litt mindre klokk. men kommer det nye kort snart, kan det jo være lurt å vente hvis du vil ha det nyeste og beste, synd nylanserte toppkort pleier å koste en formue edit: litt sent ute Endret 24. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå skal vel nvidia annonsere sine nye kort om en uke, og AMD/ATI en til to uker etter det igjen, så ville anbefale deg å vente til det hvis du kan. Da burde du kunne plukke opp en av de overnevnte kortene mye billigere, eller få ett bedre kort til det du ville måtte betale i dag... Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Bare må ha eit bar kort til crysis kommer. hadde tenkt og drive det på fult på ein samsung 206bw. men har heller ikkje lyst til og kjøpe eit kort som blir forbigått av eit kort om noen uker Endret 24. oktober 2007 av Sinusn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå