fredericSpur Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hallo ! Jeg er litt frustrert over at jeg ikke klarer å koble til Xbox Live til dataen min da det er en feil med IP'en! Jeg har trådløst internett som kommer fra mammas pc rett bak døra og har helt perfekt internett-tilkobling... Jeg har 3 sånne 48 timers gratis Xbox Live-tester som fulgte med noen spill. Vær så snill å hjelp Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Altså du kobler "gjennom" din mors PC? Det er ingen trådløs router i nærheten? Birger Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, min mor har en masse routerbokser. Mitt trådløse er en slags USB. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Eh.. du har ikke satt en trådløsUSB dongle i Xbox360n din vel? Du må ha MS sin egen USB dongle om du vil ha 360en din trådløs! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du trenger denne. Birger Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Du trenger ikke den greia der. Du må bare lage en nettverksbro. trykk start->kontrollpanel->netverks- og internett-koblinger->alternativer for internett. Der markerer du bare alle ikonene, høyre klikker og velger opprett nettverksbro Endret 25. oktober 2007 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så det er mulig å bruke 3.parts nettverks adaptere til Xbox 360? Er det ikke lettere å koble opp direkte til routeren hvis den er trådløs. Birger Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Takk for svar men det hjalp ikke stort :\ For å gi litt mer detaljer: Xboxen min står ved tv'n. En grå kabel som fulgte med står fra Xboxen til PC-en, og PC-en min har en trådløs internett-usb-dubbedatt, og uti stua står det masse routerbokser og blinker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har du prøvd å brokoble koblingene? Er det kabel fra din mors PC til routeren i stua? Birger Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan ikke så mye med data og internett Men ja muttern har PC-en ved siden av routerne. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvor mange porter er det ledig på routeren. Kanskje det beste hadde vært å koblet til nettet med en kabel. Hvis det er switch på routeren. Hvis du kunne tatt bilde, hadde vel det kanskje vært best. Birger Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har tenkt på det men vi har ingen lange kabler. Ingen er lang nok. Jeg vet det ville funket vis jeg hadde hatt Xboxen uti stua og spille på den lille kassetv'n, men det er liksom ikke av høyeste interesse Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Start -> Nettverkskoblinger -> CTRL + velg trådløst og nettverkskort -> høyreklikk -> Velg "brokoble" eller noe. Se om det hjelper. Birger Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Æsj det funker heller ikke -.- Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Høyreklikk på trådløsnettverkskortet og gå inn på egenskaper en plass. trykk på "la andre PC-er koble til internett gjennom denne koblingen" eller noe sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå