SirAmp Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei jeg har netop kjøpt meg en BMW 520i -87mod (e28) og trenger felger og piggdekk til den, problemet er at det mangler info om felger og dekk i vognkortet, noen som har disse verdiene? Jeg lurer også på hvor jeg kan få kjøpt dette så billig som mulig, er på ingen måte avhengig av noe fancy felger skal bare ha prisen så lav som mulig. Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 huggern, stålfelger. Får sikkert 4stk for en hundrelapp. Så iler du ned til den billigste dekksjappa du vet om i byen og sier du skal ha fire vinterdekk på de felga Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) takk for svar men tenkte litt mer konkret enn som så, har sjekka hugger'n men hadde ikke noe felger til den bilen når det gjelder "den billigste dekk sjappa i by'n" så veit jeg ikke hvilken det er, så det er derfor jeg spørr her, jeg bor forresten i drammen men er stadig i oslo/ lillestrøm/ koldbotn, så innover der er også helt greit. Endret 24. oktober 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For infoen ang. felger/dekk: http://www.dekkongen.no/ <-- søk på reg.nummer. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Dette viste seg å bli vanskelig, info manglet i vognkortet og jeg fant ingen utsalgssteder som hadde den nødvendige kompetansen til å hjelpe meg løsningen ble å kjøpe av en kompis, fikk fire orginale bmw alu 15" felger til 1500 med allrighte dekk på hva skulle man gjort uten venner takk for hjelpen til dere her på forumet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå