aiden91 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hallo, Jeg har et problem her. pekeren på musa mi går fortere opp enn ned og fortere til venstre enn til høyre :S jeg har prøvd musa mi på forskjellig underlag og forskjellige datamaskiner, det skjer bare på PC-en min:S noen som vet hva problemet kan være? jeg har tatt av pekerpresisjon. Endret 24. oktober 2007 av aiden91 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvilken mus er det? Hvis det er Logitech, så sjekk innstillingene i SetPoint-programvaren (skal være noe individuelle innstillinger for hver akse der) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 det skal være for hver akse ja, ikke opp, ned... Lenke til kommentar
aiden91 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvilken mus er det? Hvis det er Logitech, så sjekk innstillingene i SetPoint-programvaren (skal være noe individuelle innstillinger for hver akse der) de er bare spill innstilling da. Endret 25. oktober 2007 av aiden91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå