Gå til innhold

Htc Tytn2 eller Htc Touch

ksvens1

Anbefalte innlegg

Trenger ett spark i baken av noen kjennere, har lyst på begge disse, men kan ikke bestemme meg for hvilken, om jeg treger alt som er på mobilen er en annen sak, men jeg har lyst på ny duppedings jeg kan surre og tulle litt med, aldri brukt noen windows mobile før. Hører gjerne erfaringer fra folk for og i mot en av disse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke Tytn veeeeldig stor? Touch er myyyye mindre enn jeg trodde. Den er rett og slett sexy. :p hehe..

Og er du ikke ute etter 3G og hele pakken, så ville jeg gått for Touch. Touch har Wifi, så det duger jo forsåvidt hvis du klarer å sitte noenlunde i ro når du surfer. Ellers har den også EDGE.

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt HTC touch fordi den har WIFI, som for meg er veldig viktig pga. mye ventetid på flyplasser i forbindelse med jobben. Ville ha Touch Dual, men den hadde ikke WIFI. Og 3G betyr veldig lite for meg, EDGE går fort nok :)

Tytn er jo snaxen og har en kompis som har den, og den ser faktisk veldig sexy ut selv om den er stor. Er en "kul" nerdetelefon vil jeg tørre å påstå. Ellers så har jo TyTn II ALT som du kan tenke deg. Så skal du ha noe med ALT og Windows Mobile som er ganske greit hvis du har Windows pc og liker det så er det TyTn II. Skal du ha en kul mobil som er litt funksjonell så er det Touch eller Dual Touch. Der må du velge mellom 3G eller WIFI.

Dessuten er det mange 3. parts programmer til windows touch mobiler som skal gi deg T9 tastatur på skjermen og noen andre snaksene hurtig tastatur på skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok sterkt vurdert en Touch Dual, pga da får du tastatur. TYTN2 syns jeg også er noget for stor, må bare innrømme det. Har lillebroren P4350 idag, og mht at TYTN2 er enda tykkere så tror jeg at jeg står over. Touch er som flere sier veldig "sexy" iforhold.. :)

Når det kommer til WIFI så er min erfaring at det ikke er noe must, da har jeg heller ett ok dataabonnement som lar meg bruke så mye datatrafikk over det norske nettet som jeg ønsker. Om du skal surfe på sider som er så store at de går treigt å laste ned over edge/3g/umts, vel så er de så store at telefonen klarer ikke behandle de særlig mye fortere selv om du har aldeles så kjapp linje. Fordelen er slik jeg ser det stort sett bare i utlandet hvor du kan snylte i en gratis wlansone. Eventuelt kan du streame radio og slike "kule" greier som krever ok linje, men ivertfall for mitt vedkommende så er det lite brukt. Mulig at "proffbrukere" har behovet, men for vanlig surfing så går edge kjapt nok. Da snakker jeg igjen om sider som er tilpasset telefoner, type wap.vg.no etc.

Lenke til kommentar

Tytn telefonene er Store, det skal sies. Men dersom du har tenkt og bruke telefonen som modem til laptoppen, så er valget lett, gå for TyTn2 ;) er vel også GPS på den om jeg husker riktig.

Dette med størlse vender du deg til ila 2 uker...

Valget sto mellom touch og TyTn for min del for noen mnd siden, valgte sistnevnte pga høyere hastighet på nettet samt tasatur. I tilleg til dårlig erfaring med touch skjermer som blir guffene osv. er ikke alltid man er like ren på hendene, eller har stylus tilgjengelig heh :p

Ang edge så er det som og sitte i rushet...

Dersom du vurderer netcom connect så er foræverig TyTn overlegen, satt vedsidenav en kammerat som har netcoms løsning med USB kort på toget. Han datt stadig ut, jeg hadde bra signal hele tiden ;)

Endret av Octavian
Lenke til kommentar

Jeg vil dog anbefale tytn II uten tvil. Den har alt, kan alt og ingen dør av størrelsesforskjellen. Tytn II er ikke så stor, men kan være enig i at den er litt tung. Men tyngde er kvalitet for meg og det merkes når man har tytnII i hånda. solid og kan alt. hva mer kan man ønske seg.

jeg har faktisk hatt tytnII i skjortelomma og merker ikke stort til den. Har hatt S200, P3600 og tytn i tillegg til nye tytn II og det er en klar favoritt hos meg. Tytn II. De andre kan ikke måle seg engang.

Det kule også med tytn II er at den har alle gsm nett, edge, umts flere typer og hsdpa SAMT Wifi og blåtann. Mangler ikkeno.

Måla på tytn II er 10,8 - 5,7 - 1,8 cm og det er ikke stort. Passer fint i hånda og det er bare og bable i vei. Størrelsen på tastaturet er også fenomenalt i hånda og den nye menyen muliggjør også trykking med fingre på den. Kløner fælt med det lille skjermtastaturet men det er jo bare og vippe ut det andre innebygde og trykke i vei.

Rett og slett en knalltelefon i meget MEGET god kvalitet. Har testet alt som kan trykkes på og kjøpte denne tvert jeg fikk den i hånda for test.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...