foenix Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan man får riktig format på en widescreenskjerm? Jeg får bare 4 : 3 på min og det gjør at bildet blir bredere enn det skal være. I følge målene på skjermen min skal det riktige formatet være ca 4.75 : 3. Er det noen som vet hvordan man løser dette problemet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bruk riktig oppløsning. Hvilken skjerm er det? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er vel 16:9 som er widescreen standard Lenke til kommentar
Delish Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan man får riktig format på en widescreenskjerm? Jeg får bare 4 : 3 på min og det gjør at bildet blir bredere enn det skal være. I følge målene på skjermen min skal det riktige formatet være ca 4.75 : 3. Er det noen som vet hvordan man løser dette problemet? 16:9 er widescreen forholdet som brukes på TV og 16:10 på "data-skjermer". Det hjelper sikkert om du skriver hvilken skjerm det er du har, samt resten av relevant hardware/software som du har. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er en LG L226WTQ-SF Jeg har installert driveren fra cd´en som fulgte med og Forte Manager, men har likevel problemer. På skjerminnstillingene finner jeg bare de samme som på min gamle crt skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå