kjellmorrell Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 hvor fort kommer den til å gå da? trenger jeg ikke effektannlegg da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Joda, hvis du har så lyst på ytelse så, men hvis du regner pris/ytelse så er ikke eff.anlegg vært det.. Da er en DR sylinder til 1500kr ett godt valg, ellers er det lite du kan gjøre. Man kan ikke bare si eksakt km/t. Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 viss jeg omdrever mopeden tyngre og smeller på effekannlegg funker det? eller vil jeg bare få dårlig bånndrag da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Dårligere drag over hele såklart. Du merker draget dårligere, men du vil nok komme opp i fart fortere. Drev om 1 eller 2 tann foran og kjøp deg eff.anlegg da. Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Dårligere drag over hele såklart. Du merker draget dårligere, men du vil nok komme opp i fart fortere. Drev om 1 eller 2 tann foran og kjøp deg eff.anlegg da. vil den gå fortere enn 85 da tror du? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Når man kommer til 90-100 så begynner det å kreve mye effekt, forholdsvis, av en 50cc maskin, men det kommer ann på hvordan motoren din er kjørt. Hvordan stemplet ser ut, sylinderen ol. Hvis du vil ha fart, å det ser ut som du vil legge penger idet, kjøp deg den billigste sylinderen, som for eksempel Airsal T6 eller DR, disse er bånndrag/mellomdrag og funker fint på orginal motor ellers. Da vil du få 90-110 + godt drag gjennom hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå