Gå til innhold

PCn ute?

Anbefalte innlegg

Hei... hvis PCn står på 24 timer i døgnet så byr det vell ikke nødvendigvis på problemer å ha den der? eller?

kastet ut pcn tidligere i kveld... satte den utenfor vinduet.

Nå har prosessoren en idle tempratur på 1grad og full load så går den opp til 4grader

kabinett temperaturen er på -28 grader. den har stått ute i 5 timer å surret nå... er litt redd for å stoppe den nå for jeg kan tenke meg at det blir en del kondens rundtomkring...

FREEZY...nå skal det klokkes!! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det bør ikke være noe problem å stoppe den, men du må tørke den skikkelig før du starter den igjen. Tror du kan få et sinnsykt problem med kondens uansett! Den varme CPU'en ut hos kong vinter?? Lykke til.

:) cpuen er jo ikke så varm nå da... og det har ikke lagt seg noe isdannelse rundt i kabinettet i det hele tatt...

begynner å bli litt nervøs jeg..

Lenke til kommentar

Jeg har selv PC ute, men i form av en knevegg i 2 etasje hvor jeg har laget et eget PC rom med plass til 2stk PC. Fra dette rommet går alle ledninger gjennom veggen og inn på mitt kontor/hobbyrom.

Det er utrolig deilig å ikke høre en eneste lyd fra PC.

I PC rommet i kneveggen har jeg montert en vifte styring som styrer 1stk 120mm vifte nederst (denne blåser inn) og en 80mm øverst (denne blåser ut). I tillegg er viftestyringen innstilt slik at den kun aktiveres ved romtemperaturer over 20 grader. På denne måten får jeg luftet skikkelig på sommeren, mens på vinteren holder rommet rundt ca 5-10grader.

Funker fett for meg da min PC står på 24/7.

Lenke til kommentar
Jeg har selv PC ute, men i form av en knevegg i 2 etasje hvor jeg har laget et eget PC rom med plass til 2stk PC. Fra dette rommet går alle ledninger gjennom veggen og inn på mitt kontor/hobbyrom.

Det er utrolig deilig å ikke høre en eneste lyd fra PC.

I PC rommet i kneveggen har jeg montert en vifte styring som styrer 1stk 120mm vifte nederst (denne blåser inn) og en 80mm øverst (denne blåser ut). I tillegg er viftestyringen innstilt slik at den kun aktiveres ved romtemperaturer over 20 grader. På denne måten får jeg luftet skikkelig på sommeren, mens på vinteren holder rommet rundt ca 5-10grader.

Funker fett for meg da min PC står på 24/7.

har du samme problemet som meg når du skal skifte cd plater? jeg må henge ut av vinduet og træle! :wink:

:rofl:

Lenke til kommentar

:lol: Ja selvfølgelig er det et problem, men har valgt å ofre dette for et lydløst datarom. Jeg har jo luka til PC rommet rett ved siden av min kontorstol så noe stort problem er det ikke. Dette er kanskje ikke den beste løsningen for en harcore brenner :lol:

For dem finnes jo altids eksterne cd-rom/brenner etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...